U centru Sarajeva, na tramvajskom stajalištu kod Centralne banke Bosne i Hercegovine, nešto je novo, inovativno i korisno. Naime, putnici koji čekaju tramvaj, ali i oni koji samo prolaze, ne mogu ne vidjeti brendirano tramvajsko stajalište koje poziva i mlade i stare da povedu brigu o zaštiti okoliša.
Kampanju je pokrenula Raiffeisen banka s ciljem upozorenja javnosti na sve veću potrebu zaštite i educiranja očuvanja prirode i održivog razvoja životne sredine, na način da štitimo okoliš i doprinosimo zajednici u kojoj živimo i poslujemo!
Za vrijeme trajanja kampanje na ovom stajalištu putnici mogu naći sadnicu i sjemenke koje se ostavljaju svaki dan uz poruku da uzmu i posade – i tako aktivno daju doprinos očuvanju prirode.
Upravljanje održivošću dio je identiteta i korporativne kulture Raiffeisen banke. U okviru Raiffeisen Strategije održivosti, koja obuhvata ekonomski, društveni i okolišni aspekt poslovanja, težimo biti odgovoran bankar, fer partner, te uključen građanin. Definišemo dugoročne strategije i postavljamo održive ciljeve u svrhu ekonomskog napretka i kreiranja društvenih vrijednosti. Težimo da procese donošenja odluka uskladimo s principima odgovornog bankarstva u svrhu zaštite okoliša i doprinosa zajednici u kojoj poslujemo.