Bingo kupio marketinšku agenciju Via Media

Partneri i osnivači Agencije - Vesna Beganović i Berin Tuzlić, ostaju suvlasnici, dok poziciju CEO-a preuzima Haris Mujanović.

386

Bingo grupacija sklopila je dogovor o akviziciji sa bh. marketinškom agencijom Via Media.

“Ova akvizicija za nas je posebna, jer je prva ove vrste u našoj grupaciji i jedna od najvećih u regionalnoj komunikacijskoj i kreativnoj industriji. Via Media, poznata po kreativnosti i stručnosti, Grupaciji donosi nove mogućnosti i snažnu podršku u razvoju marketinga, s ciljem još jačeg pozicioniranja na tržištu, uz ubrzani razvoj svih brendova u vlasništvu kompanije.”, izjavila je Ljiljana Kunosić, CEO Binga.

Kako je saopćeno, Agencija će nastaviti pružati usluge svim klijentima iz svog portfelja, na lokalnom i međunarodnom nivou, “koristeći isprobanu formulu koja kreativnost stavlja u službu postizanja izuzetnih poslovnih rezultata”.

“Ispred nas je uzbudljivo, novo poglavlje u razvoju Via Medie, domaće agencije s internacionalnim renomeom. Imamo veliki potencijal za kreiranje pozitivnih promjena i inovacija na tržištu. Oduševljeni smo mogućnostima onoga što možemo postići zajedno”, rekla je Vesna Beganović, partner i član uprave za strateški razvoj i inovacije agencije Via Media.

Partneri i osnivači Agencije – Vesna Beganović i Berin Tuzlić, ostaju suvlasnici, dok poziciju CEO-a preuzima Haris Mujanović.

 

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here