COCA-COLA u Evropi najavljuje testiranje prvog prtotipa papirne boce

Potrošači AdeZ-a često su i sami veoma zainteresirani za održivost, nova dostignuća i inovacije u ovom području pa je tako AdeZ bio logičan izbor - pravi napitak i pravi potrošači za testiranje našeg prototipa papirne boce

19

Ovaj potez je korak dalje u ispunjavanju globalne Coca-Coline vizije za ”Svijet bez otpada”, kojom se kompanija obavezala da će do 2030. prikupiti po jednu bocu ili limenku za svaku koju stavi na tržište.

Prototip nove papirne boce razvijen je kroz partnerstvo naučnika u Laboratoriji za istraživanje i razvoj Coca-Cole u Briselu i firme The Paper Bottle Company (Paboco).

Tehnologija koju je razvio Paboco kreirana je da proizvodi boce koje se mogu 100% reciklirati, a izrađene su od drveta iz održivih izvora sa barijerom od biobaznog materijala koji je otporan na tečnost, CO2 i vazduh. Ove boce su prikladna ambalaža za proizvode u tečnom stanju, naprimjer gazirana i negazira pića, kozmetičke proizvode i još mnogo toga. Trenutni prototip sastoji se od papirnog omotača sa plastičnom unutrašnjim slojem i poklopcem koji se može reciklirati*. Krajnji cilj je boca koja se može reciklirati kao papir.

“Testiranje koje danas najavljujemo je prekretnica u našoj misiji da razvijemo papirnu bocu. Ljudi očekuju od Coca-Cole da razvija i uvodi na tržište nove, inovativne i održive vrste ambalaže. Zbog toga se udružujemo sa stručnjacima poput Pabocoa, pojašnjavamo otvoreno ekperimente i provodimo ovo prvo testiranje na tržištu. To je dio ispunjavanja naših obveza za Svijet bez otpada”, rekla je Daniela Zahariea, direktorica Tehničkog lanca nabavke i inovacija za Coca-Colu u Evropi.

Testiranje bi, kao pilot projekat, trebalo početi u drugom tromjesečju ove godine, sa Coca-Colinim biljnim napitkom AdeZ-om. Ponuda će biti dostupna za 2.000 potrošača u Mađarskoj, kroz partnerstvo s Kifli.hu – jednom od mađarskih najbrže rastućih internet prodavnica prehrambenih proizvoda.

“Čini se da je AdeZ savršen odabir za naš prototip papirne boce”, rekla je Katalin Halász, direktorica marketinga prehrambenih kategorija Coca-Cole za Evropu.

„AdeZ je biljni napitak a svrha  brenda je da ”pozitivne promjene učini jednostavnijim“. Potrošači AdeZ-a često su i sami veoma zainteresirani za održivost, nova dostignuća i inovacije u ovom području pa je tako AdeZ bio logičan izbor – pravi napitak i pravi potrošači za testiranje našeg prototipa papirne boce”, objasnila je.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here