Internetska prodaja u SAD-u na Crni petak dosegnula rekordnih devet milijardi dolara

Na Dan zahvalnosti prodaja u običnim trgovinama pala je za čak 95 posto iz godine u godinu. Uzrok nije samo pandemija, već i strategija trgovaca koji su utvrdili da se više isplati ulagati u internetsku prodaju nego plaćati regres zaposlenicima trgovina. Oni ostaju sve zatvoreniji na Dan zahvalnosti.

25
Amerikanci su na Crni petak nakon Dana zahvalnosti potrošili rekordnih devet milijardi dolara putem internetske kupovine, što je 21,6 posto više u odnosu na taj dan prošle godine. Adobe Analytics procjenjuje da će internetska prodaja u tzv. cyber ponedjeljku biti još bolja.
Crni petak u SAD-u obilježava tradicionalno otvaranje sezone prazničnih popusta i rasprodaja, koja traje šest sedmica do Nove godine. Crnom petku, koji je u prošlosti obilježio fizički nalet po trgovinama, razvojem tehnologije pridružio se i takozvani Cyber ponedjeljak, kada kompanije nude velike popuste na mreži.

Adobe Analytics procjenjuje da će američki potrošači tog dana potrošiti 10,8 do 12,7 milijardi dolara, a međugodišnje bi brojke mogle biti za trećinu veće. Prema Sensormatic Solutions, prodaja u redovnim trgovinama pala je za 52 posto na Crni petak ove godine. Tačni brojevi još nisu dostupni, ali najveći pad bilježe se na sjeveroistoku i zapadu SAD-a, a manje na jugu i srednjem zapadu.

Razlog pada prodaje je pandemija covida-19, zbog čega Amerikanci radije kupuju kod kuće. Sada na taj način mogu kupiti i hranu i alkohol, za što su prethodno išli u trgovine. Podaci Sensormatic Solutions o ovogodišnjoj prodaji u redovnim trgovinama također na neki način također pokazuju gdje se najviše slijede mjere za sprečavanje širenja novih infekcija koronavirusom.

Na Dan zahvalnosti prodaja u običnim trgovinama pala je za čak 95 posto iz godine u godinu. Uzrok nije samo pandemija, već i strategija trgovaca koji su utvrdili da se više isplati ulagati u internetsku prodaju nego plaćati regres zaposlenicima trgovina. Oni ostaju sve zatvoreniji na Dan zahvalnosti.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here