Future is NOW u Beogradu, Zagrebu i Sarajevu

Događaj je namijenjen biznis developerima, inovacionim menadžerima, IT, HR i marketing profesionalcima, generalnim direktorima i top menadžmentu

73

U Beogradu, Zagrebu i Sarajevu 19. i 20. novembra održat će se peti po redu Future is NOW, do sada najveći IT i biznis premium događaj, posvećen korporativnim inovacijama i IT trendovima koji doprinose razvoju poslovanja u uslovima krize.

“Novonastala situacija, prouzrokovana globalnom krizom, iznenadila je i uzdrmala cijeli svijet i svakako nije lako izboriti se sa njom. Iz tog razloga, ovogodišnja glavna tema Future is Now konferencije biće posvećena svim vitalnim sektorima kompanija i najboljim primjerima i inovacijama kojima se na pravi način možete izboriti sa izazovima u vrijeme krize, a program konferencije će biti organizovan u vidu interaktivnih online panela na kome će govoriti regionalni lideri, te posebnih predavanja najvećih svjetskih stručnjaka.

Ove godine, konferencija Future is Now pomjera svoje granice, a publika iz cijelog regiona će moći da je prati uživo online, i to iz čak tri studija u tri države – Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske.

Događaj je namijenjen biznis developerima, inovacionim menadžerima, HR i marketing profesionalcima iz različitih kompanija, generalnim direktorima, top menadžmentu, kao i IT profesionalcima”, saopćili su organizatori Konferencije.

“Svaka kriza može biti i šansa, zato ćemo pokušati da damo što više primjera i ideja kako biznis može izaći iz krize kao pobjednik. Ovogodišnji Future is Now će biti prilika da se uživo čuju rješenja koja su implementirale najuspješnije kompanije u regionu, i to u interaktivnom online programu kroz radionice, panel diskusije, predstavljanja najinovativnijih poslovnih rješenja, predavanja zanimljivih key note govornika“, izjavio je Miloš Čevizović, programski direktor događaja.

Neke od tema panela bit će:

  1. Future of Business development and Sales: How to grow in crisis times?
  2. Role of Marketing and Corporate Communication in managing a systematic crisis
  3. Future of internal communication and managing employees in crisis: How to keep teams productive and motivated
  4. Future of Legal: Managing Tax, trade and regulatory systems for increase stability and security
  5. Future of manufacturing operations: Maintaining production levels with having workers safety at first place?
  6. Future of Finance: Maintain liquidity and cash flow at optimum in crisis times
  7. Business Intelligence Solutions for better crisis management
  8. Future of Telecom and its vital role of managing business operations
  9. Future of Logistics and Supply chain: How to keep running operations and meet every client expectation?
  10. How to be innovative and create new products in crisis times?

“Ne postoji čovjek niti kompanija koje nije dotakla kriza, stoga vjerujemo da će svako pronaći svoje mjesto na konferenciji. Prijave su otvorene, a možete se prijaviti putem stranice www.futureisnow.live”, navodi se u saopćenju.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here