Zašto su zaratili Haribo i Lidl?

Spor je pokrenulo povećanje cijena Hariboa koji trgovci moraju prenijeti svojim kupcima.

103
Ako ovih dana tražite Haribo proizvode na policama Lidla, pronaći ćete ih sve manje.
Na nekad prepunim policama sa zlatnim medvjedima mogu se pronaći samo mali ostaci proizvođača Haribo. Razlog: iza kulisa, divovski diskontni lanac i proizvođač voćnih bombona vode bitku oko uslova kupovine.

Prema izvještajima njemačkih medija, dostava nije vršena od početka jula, a sada zalihe Hariboa u trgovinama Lidl ponestaju. Na policama se može vidjeti sve više – posebno izloženih – proizvoda suparničke Katjes i Lidlove vlastite marke Sugarland.

Spor je pokrenulo povećanje cijena Hariboa koji trgovci moraju prenijeti svojim kupcima. Lidl ne želi prihvatiti nove uslove i otkazao je sve narudžbe proizvođača. Lidlov rival Aldi, s druge strane, ove sedmice posebno agresivno oglašava Haribo.

Haribo spor ne komentira – barem ne direktno.

„Možemo potvrditi da su trenutno u toku teški pregovori o cjenovnoj politici s trgovcima na malo. Obustava narudžbi dobro je poznato taktičko sredstvo za povećanje pritiska na dobavljače “, objasnila je  kompanijaa njemačkom listu Lebensmittelzeitung.

Haribo opravdava poskupljenje povećanim cijenama sirovina kao posljedice pandemije koronavirusa. Snažni njemački trgovci hranom često se u pregovorima o cijenama oslanjaju na privremene bojkote zbog povoljnijih uslova kupovine i čak ne izbjegavaju sukobe s velikim međunarodnim proizvođačima. Međutim, u trenutnoj pandemijskoj situaciji trgovci hranom posebno su zabrinuti za kvalitetnu vlastite ponude.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here