Šefovi Mazde razmišljaju o sljedećoj generaciji svog postojećeg sportskog kabrioleta, MX-5, razmišljajući kako unaprijediti popularni model, a pritom potencijalno koristiti elektrificirani pogonski sklop.
S obzirom na relativno malene gabarite, MX-5 bi mogao biti jedan od rijetkih automobila s kojim bi Mazda mogla imati problema s ugradnjom elektrificiranog pogona za njegovu petu generaciju, ali u svakom je slučaju održavanje njegove male težine presudno.
‘Lagana i kompaktna veličina bitni su elementi MX-5, pa čak i ako primjenjujemo elektrifikaciju, moramo se pobrinuti da zaista pomogne u postizanju lagane težine vozila’, rekao je šef istraživanja i razvoja Ichiro Hirose.
Voditelj marke i dizajna Ikuo Maeda označio je promjenu javnog mišljenja kao razmatranje kojim se pogonskim agregatom koristi.
‘Sklonosti ljudi koji uživaju u upravljanju sportskim automobilima mogu se mijenjati, tako da trebamo razmisliti u kojem smjeru ide društvo. Želimo pronaći najbolji pogonski sklop da bi vozilo bilo lagano, ali zbog raznolikih zahtjeva i sklonosti trebamo istražiti razne mogućnosti.’Sada nemam odgovor, ali trebamo napraviti vozilo koje ljudi mogu posjedovati, ne brinući da nisu ekološki prihvatljivi’, kazao je Maeda.
Trenutni model MX-5 i dalje ima dobre globalne prodajne rezultate, a njegova popularnost i prihvaćanje ljudi pozitivno se odražavalo na Mazdu u cjelini. Nadamo se da će se pronaći rješenje i za ovaj sportski kabriolet koji se proizvodi kontinuirano od 1989. godine.
Od 2015. proizvodnja aktualne četvrte generacije je u Hirošimi, gdje se već proizvodila prva generacija MX-5. U svom predstavljanju četvrta generacija je izazvala pomutnju jer je MX-5 bio manji i lakši od prethodnika, za razliku od drugih vozila. Mazda MX-5 četvrte generacije ima 1,5-litreni i 2,0-litreni benzinski motor snage 132 i 184 KS. Trenutno posebno izdanje 30th Anniversary (Tridesetgodišnjica), Mazda je proizvela u svega 3.500 primjeraka.