Renault Kadjar Blue Tce 140 Bose

Francuski kompaktni crossover, koji u aprilu navršava četiri tržišne godine, u redizajniranom izdanju, novom motorizacijom postaje promišljen izbor. Posebno sa slavnim novim 1.3 litarskim benzinskim agregatom sa 140 KS.

65

Priča s Renaultovim crossoverima uspješno se nastavlja. Uspješna izvedba Kadjara, to je pozitivan efekt koalicije francuske marke s Nissanom , a odnedavno i s Mitsubishijem, kojeg smo upoznali ubrzo nakon prezentacije u proljeće 2015, nedavno je uspješno  redizajniran.

Da Renaultova izvedba , pa i poboljšanje uspješnog Nissanovog koncepta ‘drže vodu’ pokazuje i značajan tržišni uspjeh. Do sada je u svijetu prodano oko pola milijona Kadjara. Došlo je vrijeme za ‘peglanje bora’, trendovska poboljšanja u opremi, infotainmentu i motorizaciji. Najveći je dobitak novi turbobenzinac s direktnim ubrizgavanjem 1.33, kojeg je Renault razvio i proizvodi u sinergiji s Daimlerom.

Dostupan je u verziji sa 140 i 160 KS.

Šta još tražiti? Takvog smo vozili na prvoj probnoj vožnji, a prvi kontakt je više nego odličan. Kadjar je fino skockan, komforan i funkcionalan crossover, koji je dimenzijama na vrhu kompaktne klase. Vozili smo srednji, već bogato opremljeni paket Bose, što asocira na kvalitetnu muzičku liniju, upotpunjenu novim infotainmentom.

Funkcionalnost i ergonomija su  pohvalni, a uz redizajn je stigao ‘fini dodir’ svježine. Teško je naći zamjerku i ono što smo zaključili jeste da je ovo ‘ušminkani i malo bolji Qashqai‘.Verzija s prednjim pogonom i 6-stepenskim mjenjačem dobra je, pogođena mjera.

Podvozje pruža dovoljno udobnosti, a istovremeno čvrstoću i preciznosti za sigurnu vožnju kroz okuke. Udaljenost  od tla omogućava i terenske izlete, za koje je prednji pogon s kontrolom proklizavanja sasvim dobro prilagođen

Od osnovnog turbo benzinca  s 240 Nm u solidnoj izvedbi koju potvrđuje masa od tonu i po ne mogu se očekivati čuda, ali upravo je to  prava mjera. Motor je uglađen i ravnomjerno otpušta snagu, a mjenjač je precizan i ugodan.

Jasno, nema tu žestine koju, na primjer nudi verzija sa 160 KS, ali fino povuče i činjenica da najveću snagu razvija  pri 5000/min pokazuje da su performanse ‘upotrebljive’ do stotke ubrzava za 10,4 s .Naravno, nije to brojka za one koji vole dinamičnost, ali u realnim je uslovima sasvim dovoljno, a motor je ugodan. Najveća  brzina od 203 km/h pokazuje da ta motorizacija ima adute i na autoputu .

Motor je u gradu žustar i poletan, a na otvorenoj cesti jako dobar. Dobro održava visoke  brzine (140 do 160 km/h) ima daha, naravno ne pretjerano, i ne toliko koliko je potrebno za preticanje.

Precizan 6-stupenski mjenjač doprinosi dinamičnosti i poboljšava međuubrzanja, ali i bez čestog šaltanja može se ugodno voziti. Sve upotpunjuje, za crossover vrlo dobra aerodinamika i kvalitetno, ‘konkretno’ podvozje sa snažnim kočnicama (Renaultov ‘specijalitet’) i preciznim volanom.

To je, zbilja, ugodan ‘dugoprugaš’, čemu doprinosi i, povoljna potrošnja, od oko šest litara. I na kraju, zaključak. Kadjar je zaista fin, dorađen crossover, s bogatom opremom. Popularnost  ovog crossovera na našem tržištu je manja nego što  je, realno,zaslužuje… Cijena testnog vozila s opcijama: 49.900 KM

Kupci u ovoj akciji, uz akcijsku cijenu dobivaju i gratis

Paket NAVIGACIJA LIMITED

        Navigacijski sistem + DAB

        Kartografija Evrope

Pomoć pri parkiranju sprijeda i straga

Serijska oprema

Serijska oprema BOSE

Dodatno na opremu LIMITED

Vožnja / Sigurnost

Dizajn

Full LED Pure Vision svjetla
Upozoritelj za prekoračenje brzine
Sistem za pomoć pri parkiranju sprijeda i straga

Multimedija

Multimedijski sistem R-Link 2 s 7″ zaslonom osjetljivim na dodir + Radio Bose Energy Efficient Series + navigacijski sistem + DAB Kartografija Evrope
Internet povezivost

 

PREKOTarik Delić
IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here