Ove sedmice treća generacija SEAT Leon dostigla je milion prodanih primjeraka od svog uvođenja 2012. godine na sajmu automobila u Parizu. Zahvaljujući ” Leon formuli “, zasnovanoj na dizajnu i funkcionalnosti, Leon je postao najprodavaniji model u SEAT-ovoj ponudi, nadmašivši dominaciju koju je Ibiza držala u prethodnih 30 godina.
Dizajniran, razvijen i proizveden u Martorellu, trenutna generacija Leona proizvedena je od samog početka na modularnoj MQB platformi Volkswagen grupacije. Ova platforma je u datom momentu značila ulaganje od 800 miliona eura i neviđeni skok u smislu tehnologije. S Leonom je povećana kvaliteta proizvodnje u skladu sa standardima grupacije, a osim toga osigurano je i 1.600 radnih mjesta u fabrici i više od 6.000 u pomoćnoj industriji.
Izvršni direktor SEAT-a Luca de Meo objasnio je da je „SEAT Leon, posebno treća generacija, prava perjanica marke; to je najpopularniji i najcjenjeniji automobil SEAT-ovih kupaca na svih pet kontinenata. Leon je jedan od glavnih pokretača transformacije firme i sa 517.600 isporučenih vozila pridonio je prodajnim rezultatima koje je SEAT objavio u 2018. godini. “
Automobil koji je promijenio SEAT
Uspjeh Leona transformisao je ne tako daleku prošlost SEAT-a sa komercijalnog i finansijskog stajališta i uticao je na kvalitativni skok u percepciji imidža marke. SEAT je 2012. godinu zaključio sa ukupno 321.000 prodanih automobila, što je gotovo jednaka količina isporučenih vozila kao u prvih šest mjeseci 2019. godine (314.300). Osim toga, Leon je bio ključni model za povećanje prodaje u zemljama poput Njemačke ili Velike Britanije, gdje su isporuke SEAT-a porasle blizu 70 posto, odnosno 60 posto od 2012. godine. Leon je i dalje najprodavaniji model SEAT-a, a svaki četvrti prodani automobil u prvih šest mjeseci 2019. godine bio je Leon.
Leon je bio prvi automobil u svom segmentu koji je predstavio karakteristična prednja svjetla potpuno opremljena LED tehnologijom koja su mu, zajedno s dinamičnim podvozjem, dala personalni i sportski karakter. Postepena primjena najnovijih tehnologija kao što su SEAT Full Link i odnedavno digitalni kokpit i bežični punjač pružili su kupcima povezivost i komfor unutar vozila. Ti su pomaci doprinijeli stvaranju vlastitog pečata treće generacije SEAT Leon.
Na samom početku, SEAT je predstavio ovaj kompakt u tri izvedbe: sa troje i sa pet vrata i karavan, kojem se kasnije pridružila verzija X-PERIENCE. SEAT Leon trenutno je u ponudi s pet vrata i Sportourer ST karoserijom i opremljen je sa benzinskim i dizelskim motorima, te motorima koji koriste komprimirani prirodni plin, kao i CUPRA verzija.
“Ono što je najzanimljivije kod treće generacije modela SEAT Leon jeste to što je on prihvaćen širom svijeta. Za njim širom planete i dalje vlada velika potražnja, iako je na tržištu već sedam godina”, rekao je Wayne Griffith, potpredsjednik odjeljenja za prodaju i marketing kompanije SEAT.
“Tokom 2017. godine prodali smo rekordnih 170.000 primjeraka ovog modela. Sada, u 2019. godini, ubjeđeni smo da će SEAT Leon nastaviti sa dobrim rezultatima, te da će se opasno približiti tom broju”, dodao je on.