Ove sedmice treća generacija SEAT Leon dostigla je milion prodanih primjeraka od svog uvođenja 2012. godine  na sajmu automobila u Parizu. Zahvaljujući ” Leon formuli “, zasnovanoj na dizajnu i funkcionalnosti, Leon je postao najprodavaniji model u SEAT-ovoj ponudi, nadmašivši dominaciju koju je Ibiza držala u prethodnih 30 godina.

Dizajniran, razvijen i proizveden u Martorellu, trenutna generacija Leona proizvedena je od samog početka na modularnoj MQB platformi Volkswagen grupacije. Ova platforma je u datom momentu značila ulaganje od 800 miliona eura i neviđeni skok u smislu tehnologije. S Leonom je povećana kvaliteta proizvodnje u skladu sa standardima grupacije, a osim toga osigurano je i 1.600 radnih mjesta u fabrici i više od 6.000 u pomoćnoj industriji.

Izvršni direktor SEAT-a Luca de Meo objasnio je da je SEAT Leon, posebno treća generacija, prava perjanica marke; to je najpopularniji i najcjenjeniji automobil SEAT-ovih kupaca na svih pet kontinenata. Leon je jedan od glavnih pokretača transformacije firme i sa 517.600 isporučenih vozila pridonio je prodajnim rezultatima koje je SEAT objavio u 2018. godini. “

 Automobil koji je promijenio SEAT

Uspjeh Leona transformisao je ne tako daleku prošlost SEAT-a sa komercijalnog i finansijskog stajališta i uticao je na kvalitativni skok u percepciji imidža marke. SEAT je 2012. godinu zaključio sa ukupno 321.000 prodanih automobila, što je gotovo jednaka količina isporučenih vozila kao u prvih šest mjeseci 2019. godine (314.300). Osim toga, Leon je bio ključni model za povećanje prodaje u zemljama poput Njemačke ili Velike Britanije, gdje su isporuke SEAT-a porasle blizu 70 posto, odnosno 60 posto od 2012. godine. Leon je i dalje najprodavaniji model SEAT-a, a svaki četvrti prodani automobil u prvih šest mjeseci 2019. godine bio je Leon.

Leon je bio prvi automobil u svom segmentu koji je predstavio karakteristična prednja svjetla potpuno opremljena LED tehnologijom koja su mu, zajedno s dinamičnim podvozjem, dala personalni i sportski karakter. Postepena primjena najnovijih tehnologija kao što su SEAT Full Link i odnedavno digitalni kokpit i bežični punjač pružili su kupcima povezivost i komfor unutar vozila. Ti su pomaci doprinijeli stvaranju vlastitog pečata treće generacije SEAT Leon.

Na samom početku, SEAT je predstavio ovaj kompakt u tri izvedbe: sa troje i sa pet vrata i karavan, kojem se kasnije pridružila verzija X-PERIENCE. SEAT Leon trenutno je u ponudi s pet vrata i Sportourer ST karoserijom i opremljen je sa benzinskim i dizelskim motorima, te motorima koji koriste komprimirani prirodni plin, kao i CUPRA verzija.

“Ono što je najzanimljivije kod treće generacije modela SEAT Leon jeste to što je on prihvaćen širom svijeta. Za njim širom planete i dalje vlada velika potražnja, iako je na tržištu već sedam godina”, rekao je Wayne Griffith, potpredsjednik odjeljenja za prodaju i marketing kompanije SEAT.

“Tokom 2017. godine prodali smo rekordnih 170.000 primjeraka ovog modela. Sada, u 2019. godini, ubjeđeni smo da će SEAT Leon nastaviti sa dobrim rezultatima, te da će se opasno približiti tom broju”, dodao je on.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here