Mala, ali iznimno kvalitetna i uspješna firma Dr.Pasha, bh. brand poznat i cijenjen i van granica naše domovine, ima za cilj da u narednim mjesecima proširi asortiman svoje ponude, ali i distribucije.
Dr.Pasha radionica je tokom godina poslovanja došla u fazu da joj profit više nije na prvom mjestu. Postali su društveno odgovorno preduzeće, a to znači da je cilj i želja društvu vratiti nešto od čega će oni imati koristi. Ono što je najvažnije je da je Dr.Pasha bh. brand koji na tržište plasira sto posto prirodnu kozmetiku, a to garantira svakim postotkom te ne koriste hemikalije, niti konzervanse. U Dr.Pasha proizvodima nema tragova punila, stabilizatora, niti bilo čega što može negativno utjecati na kožu.
Zlatni melem
Regionalno prepoznatljiva i respektabilna kompanija Dr.Prasha, oko 70 posto ukupne proizvodnje plasira vani, a najviše izvozi u Sloveniju. Osim te države, svoje prisustvo dugi niz godina bilježe i u Hrvatskoj, Crnoj Gori, a potom u Dubaiju i Abu Dhabiju. Ove godine otvaraju dva nova tržišta, a to su Austrija i Belgija.
Portfolio proizvoda obuhvata ukupno 64 proizvoda, između ostalih tu je sto posto čisto arganovo ulje, porijeklom iz Maroka, koje je idealno za njegu kose i noktiju. Ulje ima višenamjensko djelovanje. Proizvod koji je najduže na tržištu, ima svoj kontinuitet i prepoznatljivost od strane kupaca je – Zlatni melem, univerzalna mast, namijenjena svim tipovima kože. Odlikuje ga idealan omjer vlažnosti i masnoća pa se naročito preporučuje onima sa suhom kožom. Tu su još i tri ulja – košpica grožđa, košpica marelice i badema. Ulja su hidratantna, nisu gusta, njeguju kožu, pritom ne ostavljajući masni trag. U aromaterapiju spadaju četiri vrste svijeća, dva osvježivača i vrećica lavande. Ono što je zanimljivo, Dr.Pasha svijeće nisu mirisne, nego masažne. Napravljene su od sojinog voska koji se, kada svijeću zapalite, pretvara u sojino ulje koje je idealno za masažu tijela.
Baby asortiman
Ovu 2018. godinu zatvaraju lansiranjem dvije nove Baby masti, i to Baby plava kamilica i Baby cink. Proizvodi su nastali iz čiste potrebe, s obzirom na specifičnost tržišta i slabije ponude sto posto prirodne kozmetike namijenjene najmlađima. Nove Baby masti su za kratko vrijeme postale omiljeni proizvod odgovornih roditelja. Kako bi se zaokružila paleta, u narednom periodu planiraju na tržište izbaciti Ulje i Sapun za bebe. Širenje Baby asortimana više nije želja kompanije nego obaveza prema građanima, potrošačima odnosno roditeljima.
U vremenu u kojem živimo, kada smo okruženi nezdravim, vještačkim i proizvodima punim hemikalija, nije lako razviti nešto što je sto posto prirodno. Živimo u vremenu masovne proizvodnje i trke za profitom, kada se najmanje gleda na kvalitet. No, misija kompanije Dr.Pasha je sasvim drugačija zbog toga što vode brigu o kvaliteti i sto posto prirodnosti. Pridobili su povjerenje kupaca, kojih je svakim danom sve više, kako u BiH, tako i u svijetu.