Prema preliminarnim analizama kompanije App Annie, preuzimanje aplikacija je tokom 2018. godine poraslo na 113 milijardi.
Ovo je rast od 10 posto u odnosu na 2017. godinu. Potrošnja na aplikacije je, također, porasla na više od 76 milijardi dolara. To predstavlja povećanje od 20 posto u odnosu na 2017. godinu.
Mobilne igrice
Dobijeni rezultati su izvučeni i sa Apple App Storea i Google Play Storea, zaključno sa 15. Decembrom 2018.
Bez iznenađenja, korisnici su najviše trošili na mobilni gejming. Kada je u pitanju 2019. godina, App Annie predviđa rast trošenja sredstava na aplikacije, što će ići i do 122 milijarde dolara.
Tokom 2018. godine, prosječan korisnik pametnog telefona proveo je tri sata dnevno koristeći aplikacije, što je porast od 10 posto u odnosu na 2017. godinu i 20 posto u odnosu na 2016.
Šta je popularno
Kada je poredak aplikacija, koje nisu igre, u pitanju – na vrhu se nalazi Facebook Messenger, a prate ga Facebook, WhatsApp i videoaplikacija TikTok.
Na petom mjestu je Instagram. Među najpopularnijih pet igara nalaze se Helix Jump, Subway Surfers, PUBG Mobile, Free Fire i Love Balls.
Kada je zarada u pitanju, na vrhu se nalazi Netflix, a slijede ga Tinder, Tencent Video, IQIYI i Pandora Music. Igre, koje su najviše zaradile su Fate/Grand Order, Honour of Kings, Monster Strike, Candy Crush Saga i Lineage M.