U protekloj godini preuzeto 113 milijardi aplikacija

Bez iznenađenja, korisnici su najviše trošili na mobilni gejming

121
Mobilne aplikacije

Prema preliminarnim analizama kompanije App Annie, preuzimanje aplikacija je tokom 2018. godine poraslo na 113 milijardi.

Ovo je rast od 10 posto u odnosu na 2017. godinu. Potrošnja na aplikacije je, također, porasla na više od 76 milijardi dolara. To predstavlja povećanje od 20 posto u odnosu na 2017. godinu.

Mobilne igrice

Dobijeni rezultati su izvučeni i sa Apple App Storea i Google Play Storea, zaključno sa 15. Decembrom 2018.

Bez iznenađenja, korisnici su najviše trošili na mobilni gejming. Kada je u pitanju 2019. godina, App Annie predviđa rast trošenja sredstava na aplikacije, što će ići i do 122 milijarde dolara.

Tokom 2018. godine, prosječan korisnik pametnog telefona proveo je tri sata dnevno koristeći aplikacije, što je porast od 10 posto u odnosu na 2017. godinu i 20 posto u odnosu na 2016.

Šta je popularno

Kada je poredak aplikacija, koje nisu igre, u pitanju – na vrhu se nalazi Facebook Messenger, a prate ga Facebook, WhatsApp i videoaplikacija TikTok.

Na petom mjestu je Instagram. Među najpopularnijih pet igara nalaze se Helix Jump, Subway Surfers, PUBG Mobile, Free Fire i Love Balls.

Kada je zarada u pitanju, na vrhu se nalazi Netflix, a slijede ga Tinder, Tencent Video, IQIYI i Pandora Music. Igre, koje su najviše zaradile su Fate/Grand Order, Honour of Kings, Monster Strike, Candy Crush Saga i Lineage M.

 

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here