Na pozitivno poslovanje najviše je uticalo povećanje prodaje na bh. tržištu branda kuhinjske soli po kojem je Solana i poznata u pakovnju od jedan kg za čak 30 posto u odnosu na prethodnu godinu. Zabilježeno je i povećanje prodaje tabletirane soli od 24 posto gdje vidimo veliki potencijal za dalje proširenje na nova tržišta, navodi se u saopćenju za medije ove kompanije.
“Kvalitet je konačno došao do izražaja. Naša so i njena vrhunska svojstva su najvažniji razlog za ovakve rezultate. Također, moramo istaći da je povećanje investicija u godinama koje su iza nas dalo doprinos kontinuiranoj i kvalitetnoj proizvodnji. Veoma je važno da se rast prodaje bilježi kod svih gotovih proizvoda kako na domaćem tako i na inostranom tržištu. Dodatnim mjerama unaprijedili smo obim rada u službi i do 30 posto. Nova Uprava zajedno sa svim uposlenicima napravili su odličan posao. U periodu koji je pred nama u fokusu našeg poslovanja će biti dalje jačanje naše pozicije lidera na tržištu soli jugoistočne Evrope po definisanim standardima kvalitete. Također, ulaganjem u razvoj i modernizaciju uz zaštitu okoline želimo podići energetsku efikasnost kompanije. Ipak, prioritet naše kompanije ostaje motivacija i obrazovanje naših zaposlenika, jer su oni temelj našeg razvoja i napretka, izjavio je Bakir Smailagić, direktor kompanije Solana d.d. Tuzla.
Povećanje prodaje na našem tržištu pratio je i rast plasmana na inozemna tržišta za 13 posto. Uz povećanje prodaje, a do sada poznatim tržištima Srbije, Makedonije, Kosova, Slovenije i Hrvatske, u zajedničkom nastupu sa brandovima AS Holdinga ostvaren je plasman na nova tržišta kao što je Katar i druge zemlje Bliskog Istoka. S tim u vezi, u Solani vide priliku da zadrže i povećaju učešće na tržištima na kojima su trenutno zastupljeni, sa fokusom u narednom periodu na zemlje EU.
“Izvoz je naša velika šansa. Kvalitet koji postiže naša Solana vrlo je rijedak i to inozemna tržišta posebno prepoznaju. Tuzlanska so je jedna – jedina, i kao takva osim tradiocionalnih tržišta u okruženju, s velikim očekivanjima idemo na osvajanje novih tržišta kao što su tržišta Dalekog i Bliskog Istoka, kao i tržišta evropskih zemalja, kazao je Smailagić.