Tokom mjeseca oktobra poznatog kao mjesec borbe protiv raka dojke kompanija Avon je pokrenula interesantnu kampanju za dizanje svijesti o bitnosti samopregleda i pregleda dojki pod nazivom „Minuta za sebe“. Kampanji u kojoj se privlačna snaga clickbait naslova iskoristila u plemenite svrhe, pridružile su se Ana Bavrka, Aida Bukva i Emela Burdžević. Kratki clickbait naslovi iskorišteni su za članke u medijima kako bi se privukla pažnja, a klik na video unutar članka otkrio je nešto potpuno drugačije – poruku koju je svaka od žena ispričala na svoj način. A poruka je jednostavna: uzmi minutu za sebe i obavi samopregled!
Budi zdrava je krovni projekt koji kompanija Avon i udruženje Novi pogled provode već niz godina, a koji podupire aktivno uključivanje u borbu protiv raka dojke. I ovogodišnja kampanja dio je istog projekta, u sklopu koje je Avon udruženju Novi pogled donirao 25.000 KM za daljnju borbu protiv ove opake bolesti koje će biti usmjerene u edukacije mlađe populacije kako bi se na vrijeme educiralo što više mladih ljudi koji će svoje novostečeno znanje moći uvijek da koriste.
Samopregled znači rano liječenje i veću mogućnost ozdravljenja, zato ovu poruku treba shvatiti ozbiljno: uzmi minutu za sebe i pregledaj svoje grudi!
„Kako bi se podigla svijest o bolesti koja pogađa velik broj žena, ali i kako bi se ohrabrilo i potaklo žene na (samo)preglede, potrebno je glasno pričati, pokrenuti što veći broj ljudi i širiti informacije da se naglasi važnost prevencije, mogućnost ranog otkrivanja i odlazaka na redovite preglede i da se svi zajedno podsjetimo kako je potrebno na vrijeme početi brinuti o svom zdravlju.“ podsjetila je Maja Memić predsjednica udruženja Novi pogled iz Mostara.
„Ponosni smo što je i ova kao i naše predhodne kampanje imala velikog odjeka. Bitno je dići svijest o ovoj bolesti i potaknuti sve ljude oko sebe da se uključe. Svakome je lako izgubiti minutu na nebitne stvari, ali što ne bismo tu minutu posvetili sebi, svom zdravlju a samim tim i svojoj sreći. Bitnost samopregleda je velika, jer kreće od nas. Mi smo ti koji možemo mijenjati svijest. Svaki mjesec posvetiti sebi i svojim grudima vrijeme koje nam može pomoći u ranom otkrivanju karcinoma dojke.“ Istakla je Danijela Šantić direktor društva Avon Cosmetics BiH d.o.o.
„Mlada populacija veliki dio svoj slobodnog vremena provodi online i zato je bitno da se na njih utiče upravo na taj način, putem platformi na kojima provode najviše vremena. Preko 100.000 pregleda videa koje smo kreirali s našim abasadoricama kampanje govori o tome da je clickbait u ovom slučaju zaista poslužio na najbolji mogući način, kako bismo osvijestili što veći broj ljudi.“ kazala je Šejla Korjenić PR specialist Avon Bosna i Hercegovina.
Ostale video poruke iz kampanje Minuta za sebe možete pogledati na YouTube kanalu Avon Bosna i Hercegovina.