Da se ne lažemo, dragi moji… Bilo je trenutaka u proteklih 300 brojeva Business magazinea ili 11 i nešto godina, kada sam koleginicu sasvim ozbiljno pitala „Šta nama sve ovo treba?“ Predlagala sam da se umjesto izdavanja poslovnog magazina svakog drugog ponedjeljka u mjesecu bavimo – pečenjem i prodajom palačinaka „…i da nam jedina briga bude hoćemo li palačinak namazati džemom ili nutelom?“ Ali su uvijek i samo u pitanju bili trenuci…
Svih prethodnih 300 brojeva Business magazinea dominantan je bio osjećaj da radim i radimo posao koji je u interesu ljudi kojima je namijenjen, prije svih, poslovne zajednice u Bosni i Hercegovini, ali i akademske zajednice, institucija i organizacija, onih nevjerovatno inovativnih pojedinaca i grupa koje u svome fokusu imaju rad, biznis, napredak, stručnost, znanje, kvalitet…
Zahvaljujući vama, dragi naši čitatelji, znali smo da smo na dobrom putu kada smo odbili (ne)dobronamjerne sugestije pojedinaca da se malo više bavimo aferama (kojih nesporno ima), a malo manje „teškim“ poslovnim pričama. Rukovodili smo se idejom da otvarajući i tematizirajući „teške“ priče iz svijeta biznisa, dajući priliku svim akterima da ponude svoje viđenje i (naročito) rješenje „teške“ priče ili situacije, bježimo od svakodnevnice u kojoj većina uzima za pravo kritiziranje tuđeg (ne)rada, nerijetko nemajući pojma o suštini.
Opredijeljeni da promoviramo i potičemo rad, struku, znanje, inovativnost, kvalitet ustupamo prostor u našem magazinu onima koji iz dana u dan dokazuju da u ovoj zemlji ima vrijednih, pametnih, čestitih, snalažljivih, inovativnih, kvalitetnih ljudi. Ljudi koji bi u nekim drugim zemljama sigurno bili zvijezde naslovnica ne samo biznis, nego i nekih drugih printanih magazina, sa kojima bi počinjale centralne informativne emisije na nacionalnim frekvencijama, čija bi se riječ više slušala i uvažavala od strane onih koji donose odluke.
Naših 300 brojeva dokaz su svima da oni koji hoće, znaju, žele i rade mogu uspjeti – uprkos ili uinat svemu, zahvaljujući radu, zalaganju, trudu naših vrijednih uposlenika i sve većem interesu poslovne zajednice, ali i ljudi izvan biznisa, za kvalitetnom, provjerenom i tačnom informacijom.
Zahvaljujući vama, dragi naši vjerni čitatelji, mi planiramo i u narednim danima, mjesecima, godinama i decenijama promovirati častan, čestit, vrijedan, samoprijegoran – rad. Koliko god to nekome drugom zvučalo kao utopija, znamo da u vama imamo podršku. Kao što ćete vi u nama uvijek imati podršku u promociji onoga što vodi naprijed. Naprimjer, rad…