U sklopu projekta Excellence-in-ReSTI finansiranom od strane Evropske komisije, Univerzitet za primijenjene nauke Burgenland iz Austrije okupio je 25 mladih projekt menadžera iz cijele Evrope kako bi stekli nove vještine, povezali se i usvojili nova znanja iz oblasti projekt menadžmenta kroz ReSTI.academy. Profesori Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu, aktivno su učestvovali u osmišljavanju sadržaja za ReSTI.academy što je otvorilo vrata i projkte menadžerima iz BiH za učešće na ovom programu. Cilj ReSTI.academy je da doprinese većem broju prijavljenih projekata iz Bosne i Hercegovine za međunarodne fondove, te veću stopu uspjeha u pronalasku finansiranja inovativnih ideja.

Današnjim danom, započeo je jednogodišnji pilot program ReSTI.academy, u kojem će polaznici i nastavnici raditi zajedno na testiranju i poboljšanju nastavnog plana i programa koji ima za cilj da unaprijedi vještine osoba koje se bave upravljanjem istraživačkim, društvenim i tehnološki inovativnim projekatima. Program podrazumijeva pet modula, te 20 tema kao što su: politika EU, projekt dizajn, projektni menadžment, društvene inovacije i inovacija u poslovnom kontekstu. Od 161 prijavljenog kandidata, njih 25 je izabrano da pohađa program ReSTI.academy potpuno besplatno. Poseban fokus stavljen je na kandidate iz Dunavske regije kako bi se kroz njihovu edukaciju unaprijedila efikasnost u implementaciji različitih projekata finansiranih od strane EU.

Mariana Hadžijusufović, jedna od učesnica u programu ReSTI.academy je nakon prvog dana kazala: «Lijepo je ponovo sjesti u klupu i učestvovati u ovakvom jednom međunarodnom edukacijskom programu. Mislim da će se ideje i teme koje ćemo obrađivati uklopiti u prioritete Univeziteta u Sarajevu, i da će doprinijeti internacionalizaciji Univrziteta». Inga Kotlo, također učesnica iz BiH, je izjavila da su prvi utisci sjajni, a da je sam koncept programa kao i organizacija izvanredna. Posebno je impresionirana izborom učesnika programa, kao i organizatorima. «Očekuje nas vrlo intenzivan period rada, a posebno se radujem što ćemo naučiti kako da praktičnom implementiramo teorijske koncepte projektnog menadžmenta” rekla je ona. Obje učesnice su izrazile zadovoljstvo što su dobile priliku da učestvuju u ovakvom programu ispred Bosne i Hercegovine.

ReSTI.academy je u potpunosti baziran na savremenom „Five Door“ pristupu učenja, posebno razvijenom za ovaj projekat. Prvi dio predstavlja biblioteku kao lokaciju gdje su resursi prikupljeni i organizovani za lakši pristup, zatim kafić kao mjesto socijalizacije i razmjene ideja, a potom igralište i šuma kao lokacije koje se temelje na učenju posmatranjem te na kraju refleksija naučenog.

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here