U vremenu interneta, društvenih mreža i upotrebe digitalnih medija općenito, navike kupovine vozila, u paketu sa održavanjem, su se počele mijenjati. Kupci su postali poprilično informisani prije samog posjeta prodajnom salonu, te je bilo neophodno na adekvatan način spojiti viralni i realni odnos između kupca i prodajnog savjetnika.
Koncept Renault Store je upravo ta poveznica prelaska iz jedne faze u drugu, koja obogaćuje razmjenu informacija, skraćuje vrijeme potrage i odluke, te afirmiše kupca kao najveću vrijednost marke. Apetiti i očekivanja kupaca su podignuti na stepenicu iznad konvencionalne rutine, a upravo novi pristup i nove tehnologije omogućavaju da druga strana odgovori na sve izazove u 21. stoljeću.
Prvi Renault Store, savremena trgovina za informisane i napredne kupce, otvoren je u Mostaru u prostorijama uvoznika za Renault, Nissan i Dacia vozila – GUMA M. Bosanskohercegovački uvoznik slijedi visoke zapadnoevropske standarde i podiže odnos sa kupcem na znatno viši nivo od dosadašnjeg.
Posjete već pripremljenih kupaca u novi ambijet Renault Store trgovine sada će pratiti olakšana interakcija sa prodajnim savjetnikom, koju će moć digitalnih medija i posebnog softvera sa bogatim konfiguratorom odvesti u sasvim novu dimenziju prodaje i postprodaje na našim prostorima. Značajan segment personalizacije i svih dostupnih detalja, na temu izbora motorizacije, opreme, finansiranja ili pak postprodaje kod modernih Renault automobila, sada će biti znatno fleksibilniji u režiji potencijalnih kupaca, ali uz potpunu sigurnost odluke, s obzirom da je cijeli tok interakcije praćen uz prisustvo stručnog prodavača. Vrlo važno, istorija informacija koje potencijalni kupac razmijeni sa prodajnim savjetnikom biće sačuvane za eventualnu novu posjetu.
Otvaranje prve Renault Store trgovine u Mostaru bilo je ispraćeno promocijom novog Dacia Dustera, modela za kojim vlada ogroman interes na bosanskohercegovačkom tržištu, a ovaj koncept će se u budućnosti širiti i na druge bh. koncesije.