Pozitivnih vijesti iz poslovnog okruženja bilo je i prethodne sedmice. Business Magazine za Vas izdvaja pet najaktuelnijih koje su obilježili proteklu sedmicu u našoj zemlji.
- Addiko banka novim klijentima daje 50 (+ 20) KM
Addiko banka je pokrenula regionalnu kampanju za nove klijente, kojima u sklopu Postani Addiko koncepta poklanja 50 KM dobrodošlice. Ova kampanja je svojevrsni nastavak klijento-centričnog pristupa prema kojem klijent zauzima centralno mjesto u poslovnoj strategiji i aktivnostima banke. U slučaju da ne opravdaju povjerenje, te da klijenti ne budu zadovoljni uslugom i nakon godinu dana odluče zatvoriti račun, Addiko banka će im pokloniti dodatnih 20 KM”, istaknuto je iz Uprave Addiko Bank ad Banja Luka.
- Povećan izvoz mliječnih proizvoda iz BiH
Izvoz mlijeka i mliječnih prerađevina iz BiH u 2017. iznosio je 76 miliona KM i veći je za 12 posto u odnosu na prethodnu godinu, ističe direktor Sektora privrede pri Vanjskotrgovinskoj komori BiH Ognjenka Lalović. Istovremeno, uvoz je iznosio 142 miliona KM i manji je za oko 13,5 posto u odnosu na 2016. godinu, napominje Lalović. Kada je riječ o strukturi uvoza mliječnih proizvoda, dominira sir sa 52 posto, potom mlijeko i pavlaka 20 posto, jogurt i kefir 18 posto, a maslac i namazi 10 posto.
- Prihodi od indirektnih poreza veći za 134 miliona KM
Prihodi od indirektnih poreza u protekla dva mjeseca iznosili su milijardu i 126 miliona KM i veći su za 134 miliona KM ili 13,51 posto u odnosu na isti period 2017., potvrđeno je iz Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) u Bosni i Hercegovini. U februaru 2018. godine prikupljeno je 558 miliona KM indirektnih poreza, što je za 49 miliona KM više u odnosu na februar 2017. UIO je u prva dva mjeseca 2018. godine privredi vratila 207 miliona KM, što je za 14 miliona KM više u odnosu na isti period lani.
- U januaru više od 40 hiljada turista
U Federaciji Bosne i Hercegovine u januaru 2018. godine boravilo je 40.079 turista što je za 14,9 posto više u odnosu na januar 2017. godine, a u odnosu na decembar prošle godine manje je za 21,7 posto. Učešće domaćih turista bilo je 34,5 posto, a stranih turista 65,5 posto. Prema vrsti smještajnog objekta najveći broj noćenja je ostvaren u okviru Hotela sa učešćem od 89,6 posto.
- Zenička firma Boha širi proizvodnju
Zenička firma BOHA namještaj, koja je osnovana 2002. godine i trenutno upošljava oko 40 osoba, odlučila je da nastavi sa svojim poslovanjem u Zenici. Osim proizvodnog pogona, koji se nalazi u Raspotočju, BOHA ima i izložbeni salon u zeničkom naselju Jalija. Nova tvornica namještaja se pravi na lokalitetu starog Vatrogasnog doma na putu prema Tetovu, a omogućit će veću proizvodnju i otvaranje novih pogona vezanih za drvnu industriju, kao i mogućnost da se u budućnosti proizvodi pelet.