Pozitivnih vijesti iz poslovnog okruženja bilo je i prethodne sedmice. Business Magazine za Vas izdvaja pet najaktuelnijih koje su obilježili proteklu sedmicu u našoj zemlji.

  1. Addiko banka novim klijentima daje 50 (+ 20) KM

Addiko banka je pokrenula regionalnu kampanju za nove klijente, kojima u sklopu Postani Addiko koncepta poklanja 50 KM dobrodošlice. Ova kampanja je svojevrsni nastavak klijento-centričnog pristupa prema kojem klijent zauzima centralno mjesto u poslovnoj strategiji i aktivnostima banke. U slučaju da ne opravdaju povjerenje, te da klijenti ne budu zadovoljni uslugom i nakon godinu dana odluče zatvoriti račun, Addiko banka će im pokloniti dodatnih 20 KM”, istaknuto je iz Uprave Addiko Bank ad Banja Luka.

  1. Povećan izvoz mliječnih proizvoda iz BiH

Izvoz mlijeka i mliječnih prerađevina iz BiH u 2017. iznosio je 76 miliona KM i veći je za 12 posto u odnosu na prethodnu godinu, ističe direktor Sektora privrede pri Vanjskotrgovinskoj komori BiH Ognjenka Lalović. Istovremeno, uvoz je iznosio 142 miliona KM i manji je za oko 13,5 posto u odnosu na 2016. godinu, napominje Lalović. Kada je riječ o strukturi uvoza mliječnih proizvoda, dominira sir sa 52 posto, potom mlijeko i pavlaka 20 posto, jogurt i kefir 18 posto, a maslac i namazi 10 posto.

  1. Prihodi od indirektnih poreza veći za 134 miliona KM

Prihodi od indirektnih poreza u protekla dva mjeseca iznosili su milijardu i 126 miliona KM i veći su za 134 miliona KM ili 13,51 posto u odnosu na isti period 2017., potvrđeno je iz Uprave za indirektno oporezivanje (UIO) u Bosni i Hercegovini. U februaru 2018. godine prikupljeno je 558 miliona KM indirektnih poreza, što je za 49 miliona KM više u odnosu na februar 2017. UIO je u prva dva mjeseca 2018. godine privredi vratila 207 miliona KM, što je za 14 miliona KM više u odnosu na isti period lani.

  1. U januaru više od 40 hiljada turista

U Federaciji Bosne i Hercegovine u januaru 2018. godine boravilo je 40.079 turista što je za 14,9 posto više u odnosu na januar 2017. godine, a u odnosu na decembar prošle godine manje je za 21,7 posto. Učešće domaćih turista bilo je 34,5 posto, a stranih turista 65,5 posto. Prema vrsti smještajnog objekta najveći broj noćenja je ostvaren u okviru Hotela sa učešćem od 89,6 posto.

  1. Zenička firma Boha širi proizvodnju

Zenička firma BOHA namještaj, koja je osnovana 2002. godine i trenutno upošljava oko 40 osoba, odlučila je da nastavi sa svojim poslovanjem u Zenici. Osim proizvodnog pogona, koji se nalazi u Raspotočju, BOHA ima i izložbeni salon u zeničkom naselju Jalija. Nova tvornica namještaja se pravi na lokalitetu starog Vatrogasnog doma na putu prema Tetovu, a omogućit će veću proizvodnju i otvaranje novih pogona vezanih za drvnu industriju, kao i mogućnost da se u budućnosti proizvodi pelet.

 

 

 

 

 

 

 

IZVORBusiness Magazin
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here