Philip Morris International Inc. (PMI) i Scuderia Ferrari produžili su svoje partnerstvo do 2021. godine, te na taj način nastavili njihovu uspješnu saradnju koja traje više od 40 godina.
Od danas, ovo partnerstvo fokusiraće se isključivo na unapređenje ideje svijeta bez duhanskog dima – svijeta u kojem bi svi ljudi koji bi svakako nastavili da puše prešli sa najštetnijeg oblika konzumiranja nikotina – cigareta – na naučno potvrđeno bolje bezdimne alternative.
Philip Morris želi da stvori globalnu svijest o prilici koju nude inovacija, nauka i tehnologija radi postizanja svijeta bez dima. “Zbog toga smo se obavezali da koristimo sve raspoložive resurse ‒ što obuhvata naše aktivnosti vezane za moto-sportove ‒ kako bismo dali ubrzanje ovoj revolucionarnoj promjeni u korist pušača, javnog zdravlja i društva u cjelini. Duboko cijenimo podršku kompanije Scuderia Ferrari u ovom poduhvatu“, rekao je André Calantzopoulos, generalni direktor kompanije PMI.
Ferrari je viđen kao savršen partner za ovakav izazov iz razloga što svoj predvodnički duh, tehnologiju i inovacije koristi u neumornom stremljenju ka ambicioznim poduhvatima.
Plan ne predviđa komunikaciju o specifičnim proizvodima kojima PMI planira da postigne zacrtani cilj, a u čiji je razvoj i proizvodnju Philip Morris u posljednjih deset godina uložio 4,5 milijarde dolara.
“Samo dvije godine od početka komercijalizacije, 2017. godine, skoro 40 posto naših komercijalnih rashoda širom svijeta bilo je namijenjeno ovim inovativnim proizvodima. Ponosni smo što je za tako kratak period skoro pet miliona ljudi prema našim procjenama, već prestalo da puši klasične duhanske proizvode i prešlo na najnapredniji od naših proizvoda bez dima. Naša kratkoročna ambicija je da naš svaki treći potrošač, oko 40 miliona muškaraca i žena, do 2025. godine učini isto“, saopšteno je u PMI, uz napomenu da bi uz odgovarajuću regulatornu podršku, ovaj broj do tada mogao biti i mnogo veći.