Britanska medijska kompanija Sky namjerava ponuditi sve svoje kanale i sadržaj na Internetu, što znači da klijentima više neće trebati satelitske antene, objavili su britanski mediji.
Sky već nudi neke sadržaje na Internetu putem usluga Sky Go i Now TV.
Najavu prebacivanja kompletne ponude na Internet u Sky-u nazivaju “prekretnicom” u poslovanju koja će smanjiti troškove i omogućiti im ulazak na nova tržišta. Istodobno time prihvataju trend prijelaza sa skupih televizijskih pretplata na emitiranje sadržaja na Internetu, takozvanog streaminga, po uzoru na Netflix.
Izvršni direktor Jeremy Darroch smatra da će okruženje među potrošačima ostati “izazovno”.
Izvještavajući o rezultatima u drugoj polovini prošle godine, u Sky-u navode da im je prosječni prihod po korisniku u Velikoj Britaniji i Irskoj, njihovom najvećem tržištu, pao za jednu funtu, na 46 funti mjesečno.
Odliv broja klijenata usporio je ipak sa 11,6 posto krajem 2016. na 11,2 posto na kraju prošle godine. U Sky-u objašnjavaju to poboljšanje dobrim odazivom klijenata na novi paket usluga Sky Q i “discipliniranijim i ciljanim pristupom pitanju popusta”.
U Sky-u navode da su dobili 365 hiljada novih klijenata, te ih sada imaju ukupno 22,9 miliona.
Prihodi koji ne uključuju jednokratne faktore porasli su im u drugoj polovini prošle godine pet posto, na 6,7 milijardi funti. Neto dobit poskočila je na 448 miliona funti, sa 321 milion funti koliko je iznosila u istom periodu prethodne godine.