Velikim uspjehom i finalnom akcijom u Banjoj Luci, obilježen je prvi projekat kompanije Henkel i domaćeg trgovačkog lanca Tropic i mojMarket – uređivanje drvoreda u gradovima pod nazivom „Zajedno za naše zelene gradove“. Riječ je o ekološkom projektu koji je proveden uz podršku profesora i studenata Šumarskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci koji su dali svoj doprinos te posadili mladice u drvoredu u ulici Braće Pišteljića u Banjoj Luci i u ulici Svetog Save u Doboju. Drvoredi su pluća svakog grada, a nakon što su u poplavama i drugim nepogodama uništene brojne površine prekrivene drvećem, njihova obnova je nužna.

Studenti Šumarskog fakulteta tako su uz prometnicu u centru Banje Luke zasadili drvoredne sadnice sitnolisne i krupnolisne lipe, dok su u Doboju učenici Srednje medicinske škole s 20 kuglastih javora sanirali štetu od poplave te postavili zaštitne ograde za stabla.

„Izuzetno smo zadovoljni ovom saradnjom i projektom. Jedan od najvažnijih aspekata je postignut, a to je edukacija budućih naraštaja odnosno naših studenata, a potom i uljepšavanje naših gradova, kojima su parkovi i zelene površine nužne poput svješeg zraka. Baš zato su ovakvi projekti dobrodošli – uljepšavamo prostor u kojem živimo, a podižemo i ekološku osviještenost“, objasnio je Zoran Govedar sa Šumarskog fakulteta Univerziteta u Banjoj Luci.

„Mi smo veoma ponosni što smo krenuli u još jedan ekološki projekt koji za cilj ima poboljšanje kvalitete života u našim gradovima. Jako često nismo svjesni prirode i zelenih površina oko nas. Tek kad su uništene i kad nedostaju, počinjemo shvaćati problem. Zato smo s našim partnerom trgovačkim lancem Tropic i mojMarket pokrenuli ovaj projekat koji ima za cilj povećati broj zelenih površina ali i podizanje svijesti kod naših sugrađana o potrebi očuvanja zelenih površina i povećanja zelenog fonda. Jako smo zahvalni našem partneru Tropicu i svim našim kupcima na podršci“, dodao je Alen Geko, key account Henkel Adria.

Ugroženost biljaka nepovoljnim gradskim uslovima obično je izraženije u užem gradskom području, a nepovoljni uslovi se najviše primjećuju kroz nedostatak prostora za rast i izloženost zagađenju. Zanimljivim, kreativnim i ekološki osviještenim projektom kao što je ovaj, gradovi mogu biti sigurni u svoju vegetaciju.

„Prva godina saradnje sa kompanijom Henkel na zajedničkom projektu koji je imao višestruki značaj, pokazala se vrlo plodonosnom. S obzirom na to da je projekat obuhvatio cijelu mrežu Tropic i mojMarket trgovina, postignut je jači efekat. Zajedničkim snagama smo podizali svijest kupaca o važnosti očuvanja i povećanja broja zelenih površina u gradskim zonama, a mladima koji su učestvovali u akciji dali pozitivan primjer ekološke osviještenosti. Kao društveno odgovorna kompanija koja aktivno uzima učešće u projektima od važnosti za lokalne zajednice u kojima posluje, očekujemo nastavak saradnje sa Henkelom i u narednim godinama i, nadamo se, u većem obimu“, navela je Aleksandra Marković, portparol domaćeg trgovačkog lanca Tropic i mojMarket.

Nakon prodajne akcije „Zajedno za naše zelene gradove“, koja je trajala od 1. oktobra do 31. oktobra i u kojoj su mogli sudjelovati svi kupci Persil, Silan i Somat proizvoda u Tropic i mojMarket trgovinama, zaposleni i studenti fakulteta izašli su na teren te procjenili kojim dvjema lokacijama treba obnova i uređenje. U drugoj fazi projekta, organizi su akcije sadnje i uređenja, a na velikom finalu u banjalučkoj ulici Braće Pišteljića predstavljen je rezultat – mlade biljke, koje će u proljeće procvasti i razveseliti sve građane Banje Luke i Doboja.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here