Coca-Cola je ponudila izazov naučnicima da učine ono što nijedna kompanija za proizvodnju gaziranih sokova nije uspjela – da pronađu prirodan, siguran sastojak s niskom ili nikakvom kalorijskom vrijednošću koji pruža isti osjećaj kao i šećer kada se pomiješa s pićem i hranom. Ukoliko neko uspije riješiti zadatak, čeka ga nagrada od milion dolara.

Kompanije koje proizvode gazirana pića su pokušale razne alternative šećeru, posebno u njihovim dijetalnim proizvodima, no ipak nisu pronašli sastojak koji savršeno mijenja šećer.

Trendovi prodaje pokazuju kako se potrošači koji su zabrinuti zbog povezanosti šećera s hroničnim oboljenjima (poput bolesti srca i dijebetesa) okreću zdravijim pićima kao što su flaširana voda i biljni čajevi, usljed čega potrošači u SAD piju za 19 posto manje gaziranih sokova nego prije 15 godina.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here