Sarajevo Marketing Summit počeo je danas u Sarajevu, a njegovi učesnici će imati priliku saznati aktuelne informacija o budućnosti marketinga, brendingu te novim medijima.
Organizator Summita, koji se održava četvrtu godinu za redom je Marketing agencija Altermedia u saradnji sa Poslovnom akademijom Finance.
U uvodnom dijelu Summita istaknuto je da su sve jača konkurencija, zahtjevniji potrošači, promjene poslovnih modela, digitalna transformacija, izuzetna brzina inovacija su izazovi sa kojima se marketinški uposlenici susreću u svome svakodnevnom radu. Upravo su ti izazovi prilika za za zaposlene u marketingu da naprave iskorak u odnosu na konkurenciju i dopru do većeg broja potrošača.
Učesnici Summita imat će priliku na praktičnim primjerima učiti o uspješnom pozicioniranju na tržištu, unaprijediti vlastiti brend, koja i kakva istraživanja o potrošačima su nužna u marketingu i kako ih primjeniti u vlastitom interesu.
O rezultatima marketinških strategija govorit će predstavnici domaćih, regionalnih i svjetskih kompanija. Tokom Summita učesnici će imati priliku čuti iskustva Christiana Majgaard, idejnog tvorca Legolanda i najuspješnijeg globalnog direktora Lego brenda, ujedno jednog od vodećih svjetskih stručnjaka za razvoj strateških korporativnih projekata u velikim organizacijama.