Džakula obišao gradilište carinskog terminala Gradiška

Onog trenutka kada bude završen i pušten u promet i novi most preko rijeke Save, kamioni više uopšte neće prolaziti kroz Gradišku

448

Direktor Uprave za indirektno oporezivanje dr. Miro Džakula obišao je sa načelnikom opštine Gradiška Zoran Adžićem gradilište novog carinskog terminala i budućeg novog graničnog prijelaza Gradiška. Prema planovima Uprave za indirektno-neizravno oporezivanje – UIO će do kraja marta 2018. godine u potpunosti završiti novi, najmoderniji i naveći carinski terminal i granični prijelaz u Bosni i Hercegovini.

Otvorenjem i puštanjem u rad novog carinskog terminala Gradiška, trenutna lokacija carinske ispostave u centru grada bit će izmješetena na novu lokaciju. Granični prijelaz i stari carinski terminal Gradiška se trenutno nalazi u samom centru grada i stvaraju se ogromne gužve posebno zbog činjenice da je to jedini prijelaz na sjeveru BiH koji ima status BIP-a tj. prijelaza sa svim potrebnim inspekcijskim kontrolama za promet svih vrsta roba, uključujući i robe životinjskog i biljnog porijekla.

 

Novi granični prijelaz i carinski terminal Gradiška nalazit će se na trasi auto-puta Banja Luka – Gradiška. Već je završena izgradnja prve faze prijelaza i carinskog terminala Gradiška koja je koštala 8,4 miliona KM. U toku je izgradnja druge fazu koja je ujedno i završna i koja će koštati nešto više od 14 miliona KM. Izgradnjom novog graničnog prijelaza i carinskog terminala u Gradišci, Uprava za neizravno oporezivanje će postojeću carinsku ispostavu koja se nalazi u centru Gradiške, preseliti na novu lokaciju na trasi auto – puta Banja Luka – Gradiška. To će u mnogome rasteretiti samu Gradišku, jer neće biti potrebe da sam centar grada bude konstanto blokiran brojinim kamionama koji čekaju za uvozno ili izvozno carinjenje robe, već će sve odvijati na lokaciji novog carinskog terminala van grada. Onog trenutka kada bude završen i pušten u promet i novi most preko rijeke Save, kamioni više uopšte neće prolaziti kroz grad.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here