Željeznice FBiH povezuju BH Vozom Sarajevo, Tuzlu i Banja Luku

Redovna cijena karte na relaciji Sarajevo-Banja Luka je 25,80 KM (povratna 41,70 KM)

651

Željeznice Federacije BiH od 01. augusta BH Vozom će povezati Sarajevo, Tuzlu i Banju Luku. Ovo je saopćila Uprava Željeznica FBiH nakon uspješno okončanih neophodnih priprema i postignutog sporazuma sa Željeznicama RS.

„Ovo je prvi put da Tuzla bude povezana željezničkim putničkim saobraćajem sa Banjom Lukom. Mi na ovaj način, modernim „Talgo garniturama“ povezujemo tri najveća centra u državi. Ranije smo BH Voz stavili u promet prema Zenici i Doboju, a nešto kasnije prema Mostaru i dalje prema jugu. Ostaje nam da završimo projekat elektrifikacije dijela pruge u Krajini i na taj način povežemo i Bihać sa glavnim gradom i regionalnim centrima. To bi značilo konačno i potpuno uvezivanje putničkog željezničkog saobraćaja u državi“, izjavio je Enis Džafić generalni direktor Željeznica FBiH.

Ovim se u saobraćaj uvodi BH Voz na relaciji Sarajevo-Doboj-Banja Luka, kao i lokalni putnički vozovi na relaciji Doboj-Tuzla-Doboj, koji će ostvarivati veze sa Sarajevom i Banjom Lukom.

Džafić dodaje da Željeznice FBiH jačaju iz dana u dan i da su u posljednjih godinu dana značajno unaprijedile usluge putničkog saobraćaja u zemlji.

„Bez obzira na prepreke, Željeznice FBiH ostaju kičma razvoja Bosne i Hercegovine u transportno-komunikacijskom smislu. I na ovaj način, povezivanjem velikih gradova u državi, ŽFBiH na najbolji način ostvaruju svoju misiju, a to je slobodan i neometan protok ljudi i roba na cijeloj teritoriji države“, zaključio je Džafić.

Uz povoljne cijene i vrhunski komfor BH Voza, Željeznice FBiH omogućavaju učenicima, studentima, penzionerima, novinarima i grupama povlastice uz koje će im putovanje biti još povoljnije.

Redovna cijena karte na relaciji Sarajevo-Banja Luka je 25,80 KM (povratna 41,70 KM), na relaciji Sarajevo-Tuzla je 21,40 KM (povratna 34,60 KM), a na relaciji Tuzla- Banja Luka 20,00 KM (povratna 32,40 KM).

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here