Više od 350 trkačica na 1. dm ženskoj utrci

dm je odlučio pružiti dodatnu podršku popularizaciji trčanja i promociji atletike te je ovom prilikom Atletskom klubu Novi Grad uručio donaciju u od 3. 000 KM

790

Više od 350 učesnica uspješno je istrčalo 1. dm žensku utrku koju je, na sarajevskom Vilsonovom šetalištu organizovala kompanija dm. Tako se i glavni bh. grad pridružio listi evropskih gradova u kojima se već nekoliko godina u organizaciji dm-a održava ova vrlo popularna utrka za dame. Na 1. dm žensku utrku u BiH odazvale su se i iskusne trkačice, ali u najvećem broju izazov su prihvatile žene koje se trčanjem bave rekreativno. Pobjedu je ostvarila Biljana Cvijanović, koja je predviđena 3.5 kilometra istrčala za nevjerovatnih 11 minuta, 45 sekundi i 90 stotinki. Drugoplasirana je Alma Hrnjić, koja je trku završila za 12 minuta, 15 sekundi i 60 stotinki, a treća kroz cilj je prošla Adela Čomor sa vremenom od 12 minuta, 57 sekundi i 17 stotinki.

Vrijedne nagrade

Utrka je startala u 10 sati ujutro iza zgrade Zemaljskog muzeja, a potom se trčalo rutom: Elektroprivreda – Most Suade Dilberović i Olge Sučić – Zemaljski muzej. Kao sportsko-rekreativni događaj takmičarskog karaktera 1. dm ženska utrka najbržim trkačicama donijela je i vrijedne novčane nagrade; za osvojeno prvo mjesto novčanu nagradu u iznosu od 300 KM, za drugo 200 KM, i za osvojeno treće mjesto nagradu od 100 KM.  Sve one koje su se uspjele izboriti za svoju poziciju na cilju od 4. do 13. mjesta dm je nagradio sa 10 dm poklon kartica u vrijednosti od 50 KM. Pobjednica utrke, kao i najmlađa i najstarija učesnica nagrađene su putovanjem i učešćem na dm ženskoj utrci 2018. godine u Austriji. Bez obzira na plasman, sve učesnice dobile su bogat poklon paket dm-a i partnera utrke: Catrice, ebelin, ella, essence, Nivea, Rauch, Violeta i Wilkinson.

„Izuzetno smo zadovoljni odzivom dama na 1. dm žensku utrku koju smo organizovali s ciljem promocije zdravog i aktivnog načina života među pripadnicama ljepšeg spola. Za početak odabrali smo izazov od 3.5 kilometra što su, vjerujemo, brojne učesnice prepoznale kao atraktivnu dužinu za nedjeljnu sportsku aktivnost. Mislim da smo danas vrlo kvalitetno i aktivno proveli nekoliko sati u okviru našeg zajedničkog druženja, a svakako u planu nam je da dm ženska utrka pređe u tradiciju i postane nezaobilazan događaj za sve dame koje se bave trčanjem“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica Marketinga kompanije dm.

Podrška Atletskom klubu Novi Grad

I ovaj događaj u organizaciji dm-a prošao je u znaku društveno-odgovornog djelovanja. Naime, dm je odlučio pružiti dodatnu podršku popularizaciji trčanja i promociji atletike te je ovom prilikom Atletskom klubu Novi Grad uručio donaciju u od 3. 000 KM.

“Drago mi je da atletika postaje prepoznatljiv sport kod ovako renomiranih kompanija, jer njihov uticaj može doprinijeti da “mali” sportovi dožive progres u svakom smislu. Ova donacija će biti od velike pomoći u daljnjem radu našeg kluba i zato smo veoma zahvalni kompaniji dm. Novac će biti usmjeren u nabavku raznih trenažnih rekvizita koje će koristiti svi naši članovi. Ovo je priznanje da radimo dobro i motiv da nastavimo dalje, a mi obećavamo da ćemo se truditi biti što bolji klub”, izjavio je Elmir Ćerimagić, predsjednik Atletskog kluba Novi grad.

After Run druženje

Nakon proglašenja pobjednica i dodjele nagrada, uslijedilo je druženje na After Run zabavi uz nastup DJ-a, brojne promocije i degustacije dmBio proizvoda. A dok su mame trčale i kasnije uživale na After Run zabavi, u specijalnom dječijem paviljonu mališani su, kroz razne interaktivne igre, učili kako se treba pripremiti za sport i sportske aktivnosti.

A kako bi trkačice bile što spremnije za 3.5 K izazov dm je na specijalno kreiranoj web stranici, www.dm-zenskautrka.ba, osigurao edukativne video materijale u kojima su plasirani korisni savjetodavni i zanimljivi sadržaji o pripremama za trčanje, treninzima i ishrani. Na osnovu njih brojne dame su već dva mjeseca unaprijed radile na pripremama kako bi ostvarile što bolji plasman.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here