Kompanija NELT predstavila svoj novi vlastiti brend – Helt

Proizvodi se mogu naći u prodaji na tržištu Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

994

Kompanija NELT ovog proleća lansirala je novi sopstveni brend pod nazivom Helt. Asortiman od 12 proizvoda od orašastog i suhog voća kreiran je kao odgovor na prepoznate potrebe potrošača koji vode ubrzan način života, a brinu o svom zdravlju i ishrani. Proizvodi se mogu naći u prodaji na tržištu Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore.

Helt proizvodi su dostupni u pakovanjima od 45g i 50g i to u dve linije: kao pojedinačni plodovi kikirikija, badema, pistacija, lješnika, indijskog oraha i pekan-oraha sa jedne, te kao mješavine orašastog i suhog voća pod nazivima S.O.S., Kardio, Zen, Elan, Nutri i IQ, sa druge strane.

Pomenute mješavine predstavljaju pravu inovaciju na tržištu, budući da se u njihovom sastavu mogu naći neki zaboravljeni tradicionalni plodovi poput duda ili drijenjka, ali isto tako i egzotične voćke kao što su peruanska jagoda ili goji bobice. S obzirom na porijeklo sastojaka koje vodi iz različitih zemalja, sa pravom se može reći da Helt nudi zdrave proizvode iz cijelog svijeta u svom pakovanju.

Ovu tvrdnju dodatno potkrepljuje činjenica da orašasti plodovi koji ulaze u sastav Helt mikseva ne sadrže ulje i so. Međutim, time ne gube na dobrom ukusu. Naprotiv, zahvaljujući procesu suhog pečenja koji podstiče aromu, Helt proizvodi prkose predrasudi da je zdrava hrana bezukusna.

Upečatljivim sloganom “Zdravo da ste” Helt predstavlja svoju osnovnu poruku i ističe značaj pravilne ishrane u očuvanju zdravlja.

Više o brendu Helt saznajte na: www.helt.rs

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here