U nastojanju da klijentima ponudi bogato iskustvo u poslovanju s bankom, Raiffeisen je i u 2016. godini nastavila slijediti trendove digitalizacije u svim segmentima svog poslovanja. Među prvim je bankama na tržištu koja je klijentima ponudila inovativne finansijske usluge u oblasti digitalnog bankarstva, a početkom ove godine u Sarajevu je otvorila i svoju prvu digitalnu poslovnicu.
„Ponosan sam što ove godine obilježavamo 25 godina stabilnog i uspješnog poslovanja na bosanskohercegovačkom tržištu tokom kojih smo rasli i razvijali se zajedno s našim klijentima, te se pozicionirali kao jedna od vodećih banka na ovom tržištu. Raiffeisen banka je jedna od oko 200 austrijskih kompanija koje posluju ili su investirale na ovo tržište, a Austrija je vodeći investitor u BiH. Protekla poslovna godina bila je izazovna i dinamična, ipak završili smo je s uspjehom ostvarivši dobit u iznosu od 52,5 miliona KM. Potvrdu stabilnosti našeg poslovanja daje kapital ostvaren na kraju 2016. godine u iznosu od 520 miliona KM uz aktivu od 3,92 milijarde KM“, izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke, te dodao: „U 2016. godini smo otvorili dvije nove poslovnice, a početkom ove godine još jednu, tako da naša razgranata mreža trenutno broji 97 poslovnica“.
„Naša je obaveza da budemo odgovoran bankar sa kontinuirano stabilnim poslovnim modelom te smo u skladu s tim prošle godine investirali u novu metodologiju za procjenu rizika kako bismo ojačali naše poslovanje u oblasti kontrole rizika. Također, u protekloj godini smanjili smo koeficijent nekvalitetnih kredita, a sve ove aktivnosti vode ka zdravijem portfelju Banke“, istakao je g. Dobnigg.
Također, Raiffeisen banka je u 2016. godini preuzela potpuno vlasništvo Raiffeisen LEASING-a čime je još jednom potvrdila da je univerzalna banka koja svojim klijentima nudi široku paletu visokokvalitetnih proizvoda, uključujući leasing proizvode.
Prateći svoju strategiju održivosti, Banka je također bila veoma aktivna i u podršci projekata usmjerenih na djecu i osobe sa posebnim potrebama. I tokom 2017. godine Raiffeisen banka će nastaviti slijediti svoje strateško opredjeljenje pri čemu će fokus njenog poslovanja i dalje biti na maksimizaciji kvaliteta, te na praćenju svjetskih trendova, a kako bi klijentima Banke uvijek bila isporučena najbolja moguća usluga kakvu žele i zaslužuju.