Vodeći portal za zapošljavanje u BiH – Posao.ba već jedanaestu godinu zaredom organizuje najveće istraživanje o najpoželjnijim poslodavcima na području BiH. Proglašenju najpoželjnijih poslodavaca prethodi višemjesečno online istraživanje, pri čemu svi koji posjete portal www.posao.ba mogu glasati za kompanije koje su prema njihovom mišljenju i iskustvu najatraktivnije za rad.
Neke od najvećih kompanija u BiH bili su dobitnici priznanja „Najpoželjniji poslodavac“ proteklih godina. Dosadašnji dobitnici ovog prestižnog priznanja predstavljeni su na www.poslodavac.ba.
Kako glasati
Istraživanje je otvoreno za sve, a za najpoželjnijeg poslodavaca možete glasati putem ankete na www.posao.ba ili www.poslodavac.ba Učesnike istraživanja očekuju i vrijedne nagrade.
Cilj istraživanja
Cilj istraživanja Najpoželjniji poslodavac jeste odati priznanje poslodavcima koji brinu o zaposlenima te nude dobre uvjete za rad, razvoj i edukaciju. Na taj se način kompanije i dodatno motiviraju da unapređuju svoje odnose prema zaposlenicima te da nude bolje uslove za rad i ulažu u razvoj zaposlenih kao i da izgrađuju brend poslodavca.
S druge strane, cilj je unaprijediti imidž privatnog sektora kao poslodavca, te podstaknuti osobe koje traže posao da se zapošljavaju u privatnom sektoru.
Šta je brend poslodavca i koliko znamo o njemu
Istraživanja pokazuju da jak brend kompanije smanjuje troškove novih zapošljavanja za polovinu, kao i broj otkaza od strane zaposlenih za 28 posto. 83 posto stručnjaka za regrutaciju smatra da je snažan brend poslodavca presudan faktor u zapošljavanju vrhunskih talenata, dok je vjerovatnoća dva puta veća da će kandidati razmatrati zaposlenje u kompaniji koja ima dobro izgrađen brend.
Situacija na tržišu rada BiH nije mnogo drugačija u odnosu na globalne trendove, s obzirom da se kompanije sve više susreću sa problemima pronalaska i zadržavanja odgovarajućih uposlenika. Problem postaje još veći prilikom pronalaska vrhunskih talenata i iznalaženja načina njihovog privlačenja i motivisanja za ostanak u kompaniji.
Kako priznanje „Najpoželjniji poslodavac“ doprinosi izgradnji snažnog brenda kompanije?
Priznanje „Najpoželjniji poslodavac“ omogućuje kompaniji da se pozicionira u svijesti poslotražioca kao mjesto na kojem bi oni željeli raditi i napredovati, doprinosi jačanju atraktivosti kompanije i vrijednosti njenog brenda iz ugla javnosti i njenih budućih uposlenika, dok postojećim uposlenicima daje potvrdu da rade na najpoželjnijem mjestu na tržištu rada u Bosni i Hercegovini, što doprinosi njihovom opštem zadovoljstvu i povećanoj produktivnosti i motivaciji na radnom mjestu.