Prva banka u CI i JI Evropi ikada sa javnim nalogom na Viberu koja pruža uslugu plaćanja.

Addiko Bank je danas uvela „Addiko Chat Banking“, digitalnu bankarsku uslugu koja se zasniva na Viberu, jednoj od globalno najpopularnijih komunikacijskih platformi za razmjenu poruka. Preko Vibera Addiko ne samo da direktno komunicira sa svojim klijentima, već pruža i usluge plaćanja te kreira vrijednost za svoje klijente.

Ovim je Addiko Bank postala prva komercijalna banka u regionu centralno-istočne i jugo-istočne Evrope, i jedna od prvih u svijetu, koja pruža usluge plaćanja koristeći Viber. Pojednostavljivanjem plaćanja na nivou razmjene poruka Addiko jednoj od ključnih bankarskih usluga dodaje jednostavnost i efikasnost te omogućava klijentima da koriste savremena digitalna plaćanja na ličan, direktan i pogodan način.

„Addiko Chat Banking” je visoko-savremena, ali istovremeno jednostavna, laka i praktična digitalna bankarska usluga koja korisnicima omogućava da odmah izvrše plaćanja u domaćem platnom prometu, provjere stanje na bankovnom računu, imaju uvida u transakcije, koriste platne obrasce te vrše plaćanja. Istovremeno, korisnici putem “Addiko Public naloga na Viberu” mogu dobiti informacije o uslugama i proizvodima Banke, pronaći najbliže poslovnice ili bankomate te direktno komunicirati sa bankom.

„Addiko Chat Banking” transformiše plaćanje i vodi ga u eru razmjene poruka. Radi se o usluzi budućnosti koja nam je sada dostupna, i veoma smo ponosni na to da mi predstavljamo ovu inovaciju i uvodimo nešto za šta smatramo da će postati standard u bankarstvu u predstojećim godinama“, izjavila je Sanela Pašić, predsjednik Uprave Addiko Bank d.d. Sarajevo, dok je Mario Ivanković, predsjednik Uprave Addiko Bank a.d. Banja Luka, dodao: „Ova usluga je ono što je internetsko bankarstvo bilo prije 15 godina, a mobilno bankarstvo prije 10 godina – savremena usluga koja omogućava da se mnogo lakše i jednostavnije upravlja finansijama“.

Aktiviranje „Addiko Chat Banking” vrši se preko usluge elektronskog bankarstva Addiko EBank, bez naplaćivanja dodatne naknade korisnicima. Dnevni limit za plaćanja je 500 KM i uplate se mogu vršiti prema fizičkim licima i pravnim licima, pri čemu primaoci novca ne moraju da imaju instaliranu uslugu „Addiko Chat Banking”, budući da se uplate vrše po istom načelu kao i ostale transkacije internetskog bankarstva i autorizovane su PIN-om.

„Razvijamo se od „chat” aplikacije prema komunikacijskoj platformi. Milioni ljudi koriste Viber na dnevnoj bazi i naš cilj je da učinimo njihov dan malo lakšim. Praćenje profila kompanije omogućava vam interakciju s njom kroz jednostavan 1-na-1 „chat” ili pomoću „chat-bot-a”. Svaki korisnik može zatražiti informacije i upravljati svojim uslugama na brz i siguran način. Također vidimo i veliki interes za takvom vrstom B2C (business-to-client) komunikacije iz biznisa”, poručio je Atanas Raykov, generalni menadžer Vibera za region centralno-istočne Evrope.

„Mi u Addiko smo posvećeni tome da bankarsko poslovanje učinimo praktičnim svojim klijentima, tako što smo usmjereni na ono što je bitno, efikasni smo i komuniciramo jednostavno. Usluga „Addiko Chat Banking” pokazuje pristup koji Addiko ima prema inovacijama: umjesto da izmišlja nove stvari i komplikuje živote klijenata, mi uzimamo ono što funkcioniše u sadašnjoj digitalnoj eri te tome prilagođavamo bankarsko poslovanje“, zaključio je Razvan Munteanu, član Uprave Addiko Grupe nadležan za poslovanje sa stanovništvom.

Addiko se ponosi uvođenjem usluge „Addiko Chat Banking” u partnerstvu sa Comtrade Digital Services i Viberom, koji ima više od 34 miliona aktivnih korisnika u regionu, pri čemu je Bosna i Hercegovina među najbrže rastućim tržištima Vibera.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here