Pored toga, unatoč najavama, operacija za Dusseldorf, njemačke kompanije Eurowings dvije godine za redom, isti su stornirani.
“Vjerujemo da je dijelom na ovo utjecala i činjenica da je u godinama nakon pandemije Bosna i Hercegovina još uvijek bila na popisima zemalja iz koje su putnici prilikom ulaska u EU bili prinuđeni dostavljati potvrde o cijepljenju/preboljenju ili negativne testove, što je dodatno kompliciralo njihov odlazak iz BiH”, ističu iz mostarskog aerodroma.
Kad su u pitanju planovi za ovu godinu, naglašavaju kako im je cilj da zadrže postojeća tržišta, tj. nastave suradnju s poljskom zrakoplovnom kompanijom LOT (nastavak charter letova iz poljskog grada Katowice) te da pokušaju otvoriti i neka nova tržišta s redovitim linijama, ukoliko se ukaže prilika za to.
“U stalnom smo kontaktu s nekim niskotarifnim kompanijama. Obavijestili smo ih o odrađenim infrastrukturnim projektima koji su bili jedan od preduvjeta razmatranja uvođenja njihovih operacija“, napominju iz Zračne luke Mostar.
Također pokušavaju ponovno vratiti uvođenje redovite linije Mostar-Zagreb-Mostar koja bi, kako kažu, omogućila ne samo povezivanje sa Zagrebom, nego prvenstveno otvorila mogućnost povezivanja s drugim europskim destinacijama, s obzirom na to da je Zagreb kao mogući hub (čvorište) najbliža zračna luka koja bi samim tim i za prijevoznika imala najniža financijska ulaganja.
Usto, za predstojeću sezonu imaju još nekoliko najava od manjih zrakoplovnih kompanija i tour operatora za prijevoz hodočasnika iz Italije o čemu će, naglašavaju, javnost blagovremeno obavijestiti ako dođe do konkretnih dogovora.
Pritom ističu i kako je Zračna luka Mostar, među ostalim, u prethodnoj godini realizirala značajan broj projekata iz kapitalnih sredstava od kojih su najvažniji – horizontalna signalizacija, popravak i nadogradnja perimetarske ograde, software za prihvat i otpremu putnika i zrakoplova, a u fazi realizacije su PAPI svjetla, sanacije na objektima u terminalnoj zgradi, te omogućavanje neprekidnog izvora energije.
Što se tiče financijskih sredstava koja su dobili iz proračuna FBiH i Grada Mostara, kažu kako su sredstva Vlade FBiH, iz tekućeg transfera, preko Federalnog ministarstva prometa i komunikacija te ona od dobivena od Grada Mostara, kao većinskog vlasnika, utrošena za nematerijalna i materijalna sredstva kako bi se održao hladni pogon rada.
Još jedan važan projekt, navode dalje, je izrada novih procedura letenja od strane Agencije za pružanje usluga u zračnoj plovidbi BiH (BHANSA) koje će ubrzo biti službeno objavljene u AIP-u, a koje su također bile jedan od uvjeta od strane zrakoplovnih kompanija s kojima su komunicirali.