poslovnaNadzorni odbor društva Petrol d.d., Ljubljana je na redovnoj sjednici održanoj 26.08.2010. razmatrao izvještaj o poslovanju grupe Petrol i društva Petrol d.d., Ljubljana u prvom polugodištu 2010. godine te ga i potvrdio. Poslovanje Petrol Grupe je, s obzirom na ekonomsku situaciju, ocijenjeno uspješnim.

Čisti prihodi od prodaje grupe Petrol realizovani u visini od 1,3 milijarde EUR su 16% viši nego u prvom polugodištu 2009. godine i 12% viši od plana. Bruto poslovni rezultat je realizovan u visini od 139,8 miliona EUR, što je 1% više nego u prvom polugodištu 2009. godine i 3 % više od planiranog. Čisti poslovni rezultat je realiziran u visini 22,4 miliona EUR, što je 13,7 milona EUR više nego u istom periodu 2009. godine, te 20% više od planiranog.

Grupa Petrol je u prvom polugodištu 2010. godine prodala 1,1 miliona tona naftnih proizvoda, što je 4% manje nego u prvom polugodištu 2009. godine i 4% više od planiranog. Prihodi od prodaje trgovačke robe iznosili su 205 miliona EUR, što je 11% više nego u prvom polugodištu 2009. godine i 6% više od planiranog. Krajem juna/lipnja 2010. godine grupa Petrol je poslovala preko 436 benzinskih stanica, od toga ih je 312 u Sloveniji, 75 u Hrvatskoj, 40 u Bosni i Hercegovini, 3 u Srbiji, 4 na Kosovu i 2 u Crnoj Gori.

Grupa Petrol je u prvom polugodištu 2010. godine prodala 59.346 hiljada m3  prirodnog plina, što je 4% više nego u istom razdoblju 2009. godine i 7% više od planiranog, te 22,3 hiljade tona ukapljenog naftnog plina, što je 1% manje nego u istom razdoblju 2009. godine i 4% manje od planiranog. Prodali su i 170 hiljada MWh električne energije, što je 50% više nego u prvom polugodištu 2009. godine i 7% više od planiranog. U spomenutom razdoblju grupa Petrol je upravljala s 28 koncesija za snadbijevanje plinom.

Ove godine prihvaćena Petrolova strategija predviđa utvrđivanje pozicije na području naftno- trgovačke aktivnosti na slovenskom tržištu i agresivno širenje poslovanja na tržišta JI Europe u smjeru razvoja i poboljšanja njegovog trgovačkog položaja. Efikasna nabavka i logistika spadaju među ključne faktore koji omogućuju ispunjavanje tih strateških ciljeva. Biće usmjereni u razvoj klasičnih i alternativnih goriva gdje će ispunjavati najviše standarde kvaliteta te će dosljedno morati poštivati cijelo zakonodavstvo na području zaštite okoliša.

PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here