S ogromnim sredstvima uloženima u razvoj, troškovi litijum-ionskih baterija za automobile dramatično padaju i tako će biti u budućnosti. Naravno, sve dok proizvođači automobila ne dođu do granice kada će električna vozila postati masovna pojava na putevima i dok se cijenama ne približe benzincima ili dizelašima.
Prema procjenama američke Kancelarije za tehnologiju vozila Ministarstva energetike (DOE), trošak litijum-ionske baterije pao je 87 posto u razdoblju od 2008. do 2021, piše HAK.
Od 2021. (preliminarni podaci), trošak iznosi 157 dolara po kWh iskoristivog kapaciteta baterije na nivou pakovanja (100.000+ jedinica po narudžbi) i 143 dolara po kWh ukupnog kapaciteta baterije. Cijena je 2008. procijenjena na 1237 dolara po kWh iskoristivog kapaciteta baterije.
Treba napomenuti da tačni brojevi nisu precizni, jer niko nema stvarni svjetski prosjek troškova baterija za cijelu industriju, ali ovo je ipak relevatnan podatak na osnovu svih dostupnih informacija.
Napredak je zabilježen na više nivoa, od hemije baterije, masovnosti proizvodnje do pojednostavljanog dizajna. Procjene su da još ima mnogo prostora za pad cijena.