Business magazine na temu Poslovnog komuniciranja proveo je istraživanje među menadžerima u malim, srednjim i velikim kompanijama iz BiH, u okviru kojeg smo anketni listić sa 13 pitanja o ulozi i značaju internih i eksternih komunikacija poslali na 200 e-mail adresa. Mišljenje o ovom neodvojivom dijelu poslovanja zatražili smo i od direktorice Korporativnog identiteta i komunikacija u UniCredit Banci Selme Riđanović – Kenović, predsjednika Uprave Širbegović Grupe Faruka Širbegovića, direktora Turbine IPD iz Kotor Varoši Miroslava Tešića kao i u Meggle mljekari iz Bihaća. Pripremila Mahira Selimović
 
Najbolje kompanije ističu se prirodom i načinom komuniciranja
Interno komuniciranje, temelj efikasnog komuniciranja kompanije u cjelini. Uposlenici su značajni predstavnici firme i zbog toga potrebno je osigurati da se oni identificiraju sa vrijednostima i ciljevima kompanije u kojoj su zaposleni. Zbog čega je interno komuniciranje bitno za kompanije, da li u bh. kompanijama postoji svijest o značaju internog komuniciranja, kako se ono može unaprijediti, govori mr. Nino Ćorić, koji upravo priprema doktorsku disertaciju sa temom vezanom uz internu komunikaciju. Razgovarala Almasa Bajrić
Malo menadžera ozbiljno shvata važnost komunikacije
Poslovno komuniciranje, kako interno, tako i eksterno, u velikoj mjeri zavisi upravo od menadžera i menadžmenta kompanije i njihovog odnosa spram ovog, prema ocjeni brojnih stručnjaka, vrlo bitnog segmenta poslovanja kompanije. O važnosti poslovnog komuniciranja i ulozi menadžera u njoj, govori prof.dr. Zoran Tomić, vodeći naučnik u oblasti odnosa sa javnošću u BiH i regionu. Razgovarala Almasa Bajrić
Poslovno komuniciranje je uslov za uspjeh
Ova vrsta komuniciranja smatra se temeljem poslovanja bilo koje kompanije. Bez ove vrste komunikacije, nema kvalitetnih poslovnih rezultata i odnos među zaposlenicima je poremećen. O vrstama poslovnog komuniciranja i o tome koliko ono znači za kompanije, za Business magazine govori Besim Spahić, profesor na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu. Razgovarao Vedad Hajdarević
Kompanija sa kulturom poslovne komunikacije je uspješna kompanija
O tome kako je poslovno komuniciranje bitno za kompanije i koliko, zaista, kompanije uče svoje zaposlenike poslovnom komuniciranju, razgovarali smo sa Marijom Novak – Ištok, direktoricom konsultantske agencije Gendar, koja je jedan od lidera na polju konsultacija za poslovno komuniciranje u Hrvatskoj.
Cjelovit tekst dostupan je pretplatnicima Business magazinea. Više informacija o pretplati i cijenama možete pronaći na stranici Pretplata.
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here