Elon Musk najavljuje iskorak u ugostiteljski biznis, pokretanjem lanca restorana pod imenom brenda Tesla.
Tačnije rečeno, Tesla je podnijela zahtjeve za zaštitne znakove koji pokrivaju kategorije “restaurant services, pop-up restaurant services, self-service restaurant services i take-out restaurant services”, što znači da se odnose na sve vrste ugostiteljske ponude jela i pića, od klasičnih restorana pa sve do restorana brze hrane i usluga “hrane za van”.
Ako se pitate šta će povezati automobilsku kompaniju Tesla s lancem ugostiteljskih objekata, odgovor je zapravo vrlo jednostavan. Kao što na mnogim benzinskim pumpama imate razne restorane i restorančiće, tako ćete i na Teslinim Supercharger stanicama za punjenje električnih automobila imati “propratne sadržaje” koji će vam omogućiti da nešto prezalogajite prije, u toku, ili nakon punjenja vašeg električnog limenog ljubimca.
Tesla je ovo već zapravo testirao kada je u stanici za punjenje California Supercharger station u Ketllman City uveo mali kiosk s ponudom jela i pića, a sada to žele podići na znatno viši nivo.
Lanac Teslinih restorana krasit će veliko slovo T iz logotipa kompanije, a Musk i ekipa su također za restoranske potrebe podnijeli zahtjev za zaštitni znak samog imena Tesla, kao i za stilizovanu verziju te riječi.
Kako bi bili još zanimljiviji posjetiocima, Tesla supercharger restorani će biti tematski dizajnirani i u njima će se naći brojne tehnologije koje krase Muskovu automobilsku kompaniju pa možda vidimo i konobara robota s Tesla autopilotom.