Moramo početi sa pohvalom za uvoznika Opela i već drugu prezentaciju u relativnom pre-covid stilu, znači uzivo i sa dinamičkom prezentacijom, što nam svima budi nadu u povratak #staronormalnom načinu komunikacije.
Ovaj put predstavljen je potpuno novi model Mokka, koji ima zadatak zamjeniti vrlo uspješnog Opelovog pionira prve generacije u segmentu malih gradskih SUV-ova, koji se proizvodio od 2012.godine.
Mokka II je na novoj CMP platformi, koja joj donosi mogućnost potpune elektrifikacije, te modularnog pristupa izboru pogona unutar Stellantis grupe, tako su sada u ponudi samo dva konvencionalna motora sa PSA polica i to:
-1.2L troklipac turbo, pogonjen benzinom u dva nivoa snage (100KS i 130KS)
-1.5L turbo diesel 110KS
Dok će Mokku E moći voziti stanovnici uređenijih društvenih sistema.
Testna vožnja po Jahorini otkrila nam je unaprijeđena vozna svojstva na novom modelu, direktniji volan te posebno naglašavam; dugi i horizontalni poklopac motora, što silueti ali i pogledu iza volana, daje poseban štih. Istaknimo još da je nova Mokka 12 centimetara kraća i jedan centimetar šira nego prije, što je donekle odmiče od bratskog modela Crossland.