Metrike marketinga
Metrike marketinga sveobuhvatni je vodič kroz najvažnije marketinške metrike današnjice. U knjizi četiri vodeća marketinška istraživača pokazuju kako treba odabrati prave metrike za svaki izazov.
Autori pokazuju kako koristiti marketinške nadzorne ploče u svrhu uvida u tržišnu dinamiku iz različitih gledišta, uz maksimalnu tačnost i triangulaciju podataka i informacija, a da bi se dobila optimalna rješenja. Knjiga pokazuje kako primijeniti ispravne metrike na sva ulaganja u marketing, dobiti precizne odgovore i kako ih iskoristiti.
Ponašanje potrošača
Knjiga Ponašanje potrošača vjerojatno je najbolji udžbenik ponašanja potrošača na tržištu danas, koji je posebno prilagođen evropskom poslovnom okruženju.
Posebna vrijednost knjige je što uspješno povezuje teoriju ponašanja potrošača s stvarnim situacijama iz poslovnog svijeta. Knjiga je i posebno strukturirana; jedinstvena petodijelna „mikro-makro” kružna struktura osigurava multidisciplinarni pristup te najnovije podatke potrebne za razumijevanje ponašanja evropskih potrošača. Također pokazuje kako istraživanja i koncepti o ponašanju potrošača mogu biti implementirani u marketinške strategije.
Kapital u 21. stoljeću
Riječ je o nesumnjivo najvažnijoj knjizi ekonomske problematike koja je izašla od početka ovog stoljeća, mišljenje je najvećeg broja vodećih svjetskih ekonomista. Riječ je o dubinskoj naučnoj studiji koja se bavi analizom odnosa između kapitala i rada, odnosno govori o tome kako veći profit od kapitala u usporedbi s profitom od rada stvara sve veću društvenu nejednakost, jer se bogati još više bogate, a siromašni siromaše. Zbog takvog odnosa nova stvorena vrijednost pretapa se u osobno bogatstvo, a ne ide u investicije za novu proizvodnju.