Detaljna analiza tržišta i dugoročno planiranje su kvaliteti neophodni za razvoj brendova i izradu njihovih marketinških strategija. Međutim, ponekad ipak nastupi vrijeme u kojem su od pomenutih kvaliteta bitniji intuicija, brzina reakcije, hrabrost i odlučnost. Takve su sve krizne situacije, jer one ruše ustaljene sisteme vrijednosti, a iz njih kao pobjednici izlaze samo oni koji su uspjeli adekvatno reagovati i prilagoditi se. Možda je svima dosadilo ponavljanje, ali „živimo u takvom vremenu“ aludira na poruku da se tom vremenu trebamo prilagoditi.
Zbog toga je agencija Via Media, prilagođavajući se na taj način i sama novonastaloj situaciji, osjetila da svojom jubilarnom, desetom Brending konferencijom treba ponuditi rješenja i odgovore na brojna pitanja izazvana pandemijom korona virusa. Dospjeli su – da podsjetimo na jedan od ranijih slogana Brending konferencije – u novi “branding jungle“, koji valja preživjeti i iz njega izaći kao pobjednik. U takvoj situaciji, koga boljeg konsultovati nego rođene pobjednike i “survivere“, koji će nam pod ovogodišnjim sloganom The show must go on pokazati kako ćemo dalje, jer se više niko ne pita da li ćemo. Konferencija je promijenila lokaciju i format, pa se tako preselila u digitalno okruženje u trajanje od pet uzastopnih dana u kojima će nas kroz online predavanja i radionice stručnjaci svjetskog renomea voditi kroz najvažnije teme koje muče kreativnu industriju u vrijeme krize.
Jedan od njih, dizajner po zvanju, a budni sanjar po karakteru, Davor Bruketa je čovjek čiji su oštri intelekt, duboki uvidi i neobuzdana mašta pravi kvaliteti koji nas mogu dovesti do svjetla na kraju ovog tunela. On će kroz prizmu svog, četvrt vijeka dugog radnog iskustva u oblasti advertisinga, na desetoj Brending konferenciji s nama iskomunicirati priču o novoj komunikaciji. Zašto su neki brendovi komunicirali sa svojim potrošačima tokom krize, a neki nisu? Kako biti među brendovima koji će iz ove situacije uspjeti izvući korist, u smislu jačanja kroz jasno, suštinsko definisanje ili redefinisanje svoje svrhe kroz komunikaciju, ali i mnoga druga pitanja, čekaju Bruketu 18. maja na početku BK10 Online Week-a. Mi ćemo nestrpljivo čekati odgovore.
Prvi čovjek New Moment New Ideas Company, jedne od najnagrađivanijih kreativnih agencija u regiji, Žarko Sakan će nam dati svoj uvid u novonastalu krizu. “Možda smo uspješni i zato što ovaj posao ne radimo, već živimo“, rekao je u jednom razgovoru, i te riječi mogu biti zvijezda vodilja koja će brendovima osvijetliti put u neizvjesnu budućnost. Da bi nadrastao i pobijedio ovu i svaku drugu krizu, brend mora biti značajan. Žarko će nam 20. maja reći kako.
Davor Bruketa i Žarko Sakan, dva mladića sa ogromnim iskustvom u brending i advertising industriji, pravi su ljudi u pravom trenutku. Vi se zbog toga nađite na pravom mjestu i ne propustite desetu Brending konferenciju, koju ste ove godine dobili na poklon, željom organizacijskog tima, a povodom obilježavanja njihovog jubileja. Svoje besplatno učešće osigurajte registracijom na linku: www.branding.ba/10/.
Komunikacija u vremenu pandemije
Agencija Via Media,je prilagođavajući se na taj način i sama novonastaloj situaciji, osjetila da svojom jubilarnom, desetom Brending konferencijom treba ponuditi rješenja i odgovore na brojna pitanja izazvana pandemijom korona virusa.