Hoše komerc pustio je u rad novu mobilnu aplikaciju za kupce putem uređaja sa Android i iOS operativnim sistemima. Hoše mobilna aplikacija daje jednu sasvim novu dimenziju praćenja sadržaja na mobitelima, a u cilju postizanja zadovoljstva kupaca i kvaliteta usluge na još viši nivo. Nagradne igre, akcije, specijalni popusti, noviteti, ponude, korisne informacije, recepti, itd., samo su neki od noviteta koji se nalaze na mobilnoj aplikaciji.
Bliže kupcima
“Sa našom Hoše mobilnom aplikacijom još smo bliže vjernim kupcima, bez obzira na vrijeme i mjesto. Sve što znamo i imamo mi, od sada će znati i imati i naši kupci još brže, jednostavnije i na jednom mjestu, putem mobilnih telefona. Unaprijedili smo cjelokupnu ponudu, a kupcima smo olakšali kupovinu na pregledan način. Zaista je puno je pogodnosti koje će naši kupci moći ostvariti korištenjem nove Hoše mobilne aplikacije. Ovo je još jedan poklon našim vjernim kupcima sa kojima smo evo već 40 godina zajedno”, izjavila je Amela Frlj, zamjenica direktora maloprodaje u Hoše komerc d.o.o.
Posebna rubrika posvećena je nagradnim igrama, a trenutno je u toku velika nagradna igra povodom jubileja 40 godina rada komanije «Iz Hoše dajemo za 40 godina zajedno» sa dva automobila kao glavnim i još 280 drugih vrijednih nagrada. Jedan od noviteta koje donosi sa sobom mobilna aplikacija je i rubrika „Hoše Outlet“, unutar koje apliakcija nudi proizvode po posebno sniženim cijenama sa dodatnim informacijama o lokaciji i datumu isteka.
„Tvornica slastica“ nudi kupcima pregled svih kolača koji se mogu kupiti u devet Hoše marketa u Kantonu Sarajevo. Mobilna plikacija, između ostalog, uključuje mogućnosti dijeljenja proizvoda putem socijalnih mreža, WhatsApp, Viber i ostalih aplikacija za komunikaciju. Unutar rubrike „Gastro“ korisnici mogu pogledati bogatu Gastro ponudu koja se bazira na najsavremenijoj tehnologiji pripreme i pečenja hrane bez masnoća, te na jednostavan način izvršiti narudžbe.
Kvalitetni brandovi
U cilju dodatnog promoviranja domaćih kvalitetnih brandova, u rubrici „BH. korpa“ kupci će imati priliku pročitati zanimljivosti o domaćim proizvođačima sa oznakom „Made in BiH“ koji su se do sada mogli naći u BH korpi Hoše komerc marketa.
Osim prikaza informacija vezanih za aktuelnosti, akcije, nagradne igre, online kataloge „Slatki i slani recepti“ kao i potrošački magazin „Hoše komerc – mjesto koje volim“, aplikacija nudi i mogućnosti kreiranja liste “Odabranih proizvoda” koji će korisniku biti dostupni na jednom mjestu, te podešavanja podsjetnika na dati proizvod, putem kojeg će aplikacija da podsjeti korisnika u periodu koji on odabere.
Marketing tim Hoše komerca priredio je i poseban video, tj. tutorijal kojim se na jednostavan način pojašnjava kako se koristi i instalira aplikacija, a koji se može pogledati na linku:
Aplikacija se može instalirati putem Google play-a za Android i App store za iPhon mobilne telefone, dovoljno je u ptretrage ukucati «Hose komerc».
Iz Hoše komerca ističu da će njihovom prodajno osoblje biti na usluzi svim kupcima, pogotovo starijim i onim kojima je potreban savjeti i pomoć prilikom instaliranja Hoše mobilne aplikacije na njihov telefon.