Novi S8 čini vrhunac ponude, a ispod poklopca skriva 4,0-litreni turbobenzinski V8 motor ukupne snage 570 KS uz 800 Nm okretnog momenta. Pritom je riječ o mild hibridnom pogonu s 48-voltnim sistemom koji, između ostalog, nudi veću ekonomičnost i bolji okretni moment. Snaga se naravno prenosi putem Quattro pogona na sve kotače, a za držanje u zavojima (ali i lakše manevriranje po gradu) brine se sistem zakretanja stražnjih kotača.
Maksimalna brzina
Adaptivni ovjes dolazi standardno, a oni zahtjevniji mogu odabrati karbon-keramičke kočnice s kojima je S8 spreman i za jurnjavu po trkaćim stazama (iako sumnjamo da će velik broj vlasnika to učiniti). Nažalost, podaci o ubrzanju još nisu poznati, a u Audiju su objavili tek kako je maksimalna brzina ograničena na 250 km/h.
Naravno, budući da je ovdje riječ o luksuznoj limuzini, razmišljalo se i o udobnosti i samom vizualnom nastupu.
Tako S8 u prednjem braniku ima kamere koje, između ostalog, snimaju cestu prema čemu se ovjes prilagođava rupama i sličnim preprekama, što vožnju čini iznimno udobnom, pogotovo ako vozač odabere Comfort način rada. Izvana automobil izgleda prilično „pitomo”, tek četiri ispušne cijevi i oznake modela otkrivaju o kakvom je monstrumu zapravo riječ.
Karbonski elementi
Unutrašnjost je prilično slična onoj u „običnim” modelima, a novost su karbonski elementi, sportska sjedala i oznaka S na dnu upravljača (koji je, pomalo neočekivano, ostao isti). Detalji vezani uz cijene i datum dolaska na tržište trebali bi biti poznati uskoro…