Inače, ove linije su uspostavljene zahvaljujući subvencijama koje je osigurala Vlada HNK, a sada je pitanje hoće li se subvencije smanjiti s obzirom na to da je jedna od dvije linija prema Njemačkoj ugašena.
Iz Aerodroma Mostar izrazili su žaljenje zbog ovakvog postupka Eurowingsa te su izrazili nadu kako će u budućnosti doći do uspostave novih linija.
Tako je mostarski aerodrom ostao na samo dvije redovne linije. Osim Stuttgarta, operativna ostaje i zračna linija sa Zagrebom.
I ona opstaje zahvaljujući isključivo subvencijama koje daje Vlada Federacije BiH.
Inače, zračna linija Mostar – Zagreb znatno je slabija nego što je slučaj s letovima za Njemačku i ovaj projekt neće biti održiv bez nastavka subvencija. Ako uskoro ne dođe do velike promjene u načinu rada i poslovanja Aerodroma Mostar, ova institucija bi se mogla naći u velikim problemima. Veliki pad broja putnika je zabrinjavajući i pitanje je kako će mostarska zračna luka funkcionirati iduće godine ako se ovaj trend nastavi.