Samo dvije godine nakon što je Društvo za ulaganje u poljoprivredu – Zeraa Agriculture Investment preuzelo Hepok i investiralo više od 20 miliona KM u procesnu opremu i unapređenje vinograda, Hepok na bosanskohercegovačko i inozemno tržište izlazi sa visokokvalitetnim proizvodima u novom ruhu: od slogana do ambalaže.
„U proteklih šest mjeseci, intenzivno smo radili na procesu rebrendiranja, razvoja novih proizvoda, dizajna novih flaša i etiketa, a kao rezultat tog našeg rada, danas predstavljamo i novi logo Hepoka koji se veže uz simbol grada Mostara, Stari most. U našoj verziji, on je sačinjen od dvije autohtone sorte grožđa: žilavke i blatine. Odlučili smo da ne mijenjamo Hepokovo ime. Imali smo jednu dilemu, a to je značenje njegovog imena: Hercegovačko-poljoprivredni kombinat koje danas nije odgovarajuće za firmu kakvu želimo da imamo. Naš novi slogan je: „Hepok – hercegovačko, pouzdano, kvalitetno!“ koji u pravom smislu oslikava kompaniju kakvu želimo graditi“, objasnio je Damir Ferović, direktor Zeraa Agriculture Investment d.o.o. Sarajevo tokom press konferencije održane u prostorijama Hepokove vinarije.
Hepokova vinogradarska proizvodnja danas se odvija u dva vinograda: Željuši i Kosoru.
„Naša naredna investicija je novi nasad žilavke i blatine. Cilj nam je vratiti staru slavu naših vinograda kakvu su imali prije 30 godina. Novih 20 hektara nasada žilavke i blatine činit će jedan moderan vinograd. Željuša je najveći vinograd u BiH i prostire se na 450 hektara od čega je zasađeno 240 hektara. Želimo zasaditi sve naše površine i raditi u punom kapacitetu“, kazao je Nedim Marić, direktor Hepoka.
Sudeći po kvaliteti svojih novih proizvoda, Marićev cilj čini se realan i ostvariv u skorijoj budućnosti.
„Plan nam je uvijek bio isti: proizvoditi što kvalitetnija vina. Danas sa ponosom možemo da predstavimo kako naša vina, tako i jaka alkoholna pića. Pokrenuli smo proizvodnju još dva zaštitna znaka Hepoka: Premium Loze i Premium Travarice koja je proizvedena od autohtonih trava sa okolnih mostarskih brda. Po prvi put izlazimo na tržište sa pet likera, pet autohtonih okusa: smokva, malina, kadulja, šipurak i višnja“, nadovezao se Haris Hajdarović, upravnik Hepokove vinarije i destilerije.
Visokokvalitetna, vrhunska vina nose naziv po liski, zaštićenoj mostarskoj ptici. Rakije i likeri nazvani su po teneliji, mostarskom kamenu od kojeg je izgrađen Stari most. Iako najpoznatiji po proizvodima od autohtonih sorti vina: žilavke i blatine, Hepok danas proizvodi šest bijelih vina: Žilavka, Chardonnay, Tamjanika, Rizling, Sauvignon Blanc i Smederevka i tri crna vina: Vranac, Merlot i Cabernet Sauvignon.
Gradonačelnik Grada Mostara, Ljubo Bešlić, u Hepoku vidi nadu za građane BiH: „Siguran sam da ćemo na staroj, graditi novu slavu Hepoka. Vjerujem da će biti i novog zapošljavanja što će omogućiti ostanak mladih ljudi u BiH. Ovaj novi početak neće biti niti malo lagan, ali je veliki izazov. Vjerujem da će novi Hepok pronijeti ime Mostara u svijetu.“
Hepok danas upošljava 60 stalnih i 300 sezonskih radnika.