Kao prvo vozilo svoje vrste Renault EZ-GO je električno robotizirano vozilo, koje omogućava dijeljenje i upotrebu bez vozača. Kreirano je za prevoz do šest putnika u urbanim sredinama, a prati ga posebna stanica koja se savršeno uklapa u okruženje.
Renault EZ-GO pruža rješenje mobilnosti na zahtjev. Funkcioniše kao usluga za trenutnu rezervaciju pomoću aplikacije ili sa određenih stanica u gradu, zavisno od želja korisnika. Uslugom mogu upravljati privatne ili javne organizacije, a potencijalno može raditi 24 sata dnevno i dopunjavati privatne automobile ili čak gradski prevoz kao što su podzemne željeznice ili autobusi. Renault EZ-GO spaja fleksibilnost i udobnost putničkog automobila s efikasnošću i sigurnošću javnog prevoza.
Konceptni Renault EZ-GO predstavlja Renaultovu viziju buduće usluge mobilnosti na zahtjev koja će biti prava prednost svakog grada, pa čak i njegov prepoznatljiv simbol, predstavljajući njegovu filozofiju i predanost pružanju održive i efikasne mobilnosti za svakoga. Pored toga, funkcionalni aspekti Renaulta EZ-GO omogućuju mu da u gradu ispunjava dvostruku svrhu. Prvo, pojednostavnjuje putovanje za sve, bilo da je riječ o pojedinačnom prevoznom sredstvu ili o dijelu rješenja koje uključuje više vozila. Drugo, cjenovno će biti pristupačno, jer je riječ o dijeljenoj usluzi, a korisnicima će smanjiti stres i ponuditi nova rješenja, budući da više neće morati voziti, što će im osloboditi vrijeme za slobodne aktivnosti ili obavljanje posla.
Vrlo važno, Renault EZ-GO ima i pozitivan uticaj na gradove. Osim što potiče dijeljenu mobilnost koja sama po sebi poboljšava protok saobraćaja i smanjuje broj potrebnih parking mjesta, zahvaljujući konstrukciji bez emisija, pametnim sistemima električne mreže i racionalnom korištenju baterije, poštuje okolinu, tih je i ne zagađuje. Neobičan trapezoidni oblik, mala visina i velike staklene površine čine Renault EZ-GO pravim prozorom u grad, ali manje nametljivim od tradicionalnalnih vozila gradskog prevoza. Istovremeno, plitak ugao omogućava jednostavan ulazak s putnim torbama, dječjim ili invalidskim kolicima. Sjedeće površine bez pregrada između putnika su udobne i konstruisane za uživanje, a instalirani ekrani putnicima ili pak prolaznicima pokazuju korisne informacije o gradu. Također, putnici mogu puniti svoje pametne telefone preko indukcijskih punjača.
S tehničke strane, bočne plohe Renaulta EZ-GO sastavni su dio uglađenog i pametnog dizajna. Osim što štite ovjes i točkove, manje su zahtjevjevni kod održavanja i čišćenja, te na radost prolaznika sprječavaju prskanje oko vozila. Prozori Renault EZ-GO ima goleme staklene površine zakrivljene prema bokovima dužinom cijeloga krova, što putnicima omogućava širok i nesmetan pogled na grad. Platforma s električnim motorom mase 300 kg pozicioniranim na stražnjoj osovini konstruisana je prevashodno za veću udobnost.
Zanimljivo, ispod ”staklene” karoserije skriva se Renaultova 4Control šasija, koja omogućava upravljanje svim točkovima, kako bi EZ-GO imao veću okretnost i sigurnost u gradskoj vožnji. S druge strane, Renault EZ-GO u pokretu koristi potencijal aktivnog ovjesa, koji podigne automobil za nekoliko centimetara kako bi lakše prelazio preko izbočina ili recimo ležećih policajaca.