Globalno tržište zabilježilo je rast od 2,3 posto, dok je Renault Grupa na svjetskom nivou u segmetima putničkih i LKV vozila napredovala sa čak 8,5 posto u poređenju sa 2016. godinom, a u pitanju je prodaja od 3.761.634 vozila. Renault je isporučio 2,67 miliona vozila, dok je Dacia takođe briljirala sa isporukom od 655.235 vozila. Segment lakih komercijalnih vozila takođe je napredovao za 4,1 posto, te postavio novi prodajni rekord sa 462.859 registracija.
Na evropskom tržištu koje je raslo za 3,3 posto, Grupa je napredovala za čak 10,8 posto isporučivši 1,91 milion vozila. Renault je drugi najprodavaniji brand u Evropi sa tržišnim “share-om” od 8,2 posto čemu je doprinijela mlada gama Mégana i njegovih derivata, te lansiranje modela Koleos u junu mjesecu. Clio je zadržao poziciju drugog najprodavanijeg automobila u klasi, dok je Captur neprikosnoveno vladao na čelu urbanih crossover modela.
Renault gospodari i tržištem vozila sa nultom emisijom štetnih gasova. Naime, Renault, kao najprodavanija francuska marka općenito, zadržao je 23,8 tržišnog učešća kod električara ponovo kao lider tržišta koje je u velikom usponu. Model ZOE je bio najprodavaniji električni model u Evropi lani sa porastom prodaje od 44 posto.
Čak i bez pomoći novog Dustera, Dacia je ponovo briljirala na evropskom tržištu. Rumunski proizvođač je postavio novi evropski rekord sa 463.712 isporuka, što porast od čak 11,7 posto. Rekordnim brojkama kod Dacije na Starom kontinentu najviše je doprinijela prodaja podmlađenog Sandera faza 2, koji se pojavio krajem 2016. godine.
Startegija mlade game vozila i geografska ekspanzija pokazale su se kao temeljne karike u starateškom lancu, koje su opet rezultirale povećanim prodajnim volumenom u svim regijama. Renault Grupa očekuje i ove godine da nastavi sa rastom prodaje i internacionalizacije oslanjajući se na provođenje dobitne “Drive The Future” strategije.