Telenor je zadržao lidersku poziciju na tržištu sa gotovo 37 posto tržišnog udjela na crnogorskom tržištu u ukupnom broju korisnika, saopćila je generalna direktorica kompanije, Sandra Steiner, i dodala da su uvođenje inovacija i prilagođavanje promjenama od ključne važnosti za njihovo poslovanje.
“Uspješno smo zadržali lidersku poziciju na tržištu sa gotovo 37 posto tržišnog udjela u ukupnom broju korisnika i 42 posto ukupnog broja pripejd korisnika”, izjavila je Steiner.
Ta telekomunikaciona kompanija je, kako je kazala, i ovog ljeta povećala bazu pripejd korisnika za 58.000 i takav trend održavaju posljednjih pet godina.
Ona je podsjetila da je telekomunikaciono tržište prošle godine zabilježilo pad od četiri posto i dodala da se sličan trend može očekivati i u narednom periodu.
“Zato je uvođenje inovacija i prilagođavanje sve dinamičnijim promjenama od ključne važnosti za naše poslovanje”, smatra Steiner.
Ona je, govoreći o projektu modernizacije mreže, odnosno o uvođenju nove tehnologije, kazala da je modernizacija mreže podrazumijevala uvođenje tehnologije najnovije generacije na 370 lokacija, čime su obuhvaćene sve opštine na teritoriji Crne Gore.
“Tehnička rješenja su optimizovana, a energetska efikasnost i zaštita životne sredine značajno su unaprijeđene”, navela je Steiner.
Ona je, odgovarajući na pitanje kakvi su planovi Telenora za širenje pokrivenosti 4G signalom, saopćila da je kompanija paralelno sa modernizacijom mreže, 4G signal uvela na 363 lokacije širom Crne Gore i pokrili 98posto stanovništva.