Samo polovina marketinških stručnjaka i predstavnika kompanija u digitalni marketing ulaže manji dio svog ukupnog marketinškog budžeta, 20 posto njih sav ili većinu, a pet posto ne ulaže ništa.
Rezultati su to istraživanja pod nazivom „Stanje digitalnog marketinga i tehnologija u marketingu u Hrvatskoj“ koje su pokrenuli RTL Hrvatska i Star Digital grupa, a čiji će se rezultati predstaviti u Kaptol Boutique Cinema u Zagrebu na prvom izdanju konferencije Digital Shapers.
Svrha istraživanja bila je utvrditi kakvo je stanje digitalnog marketinga u Hrvatskoj, te prate li i koliko hrvatske kompanije najnovije marketinške trendove u području digitalizacije.
Naime, istraživanje je obuhvatilo više od stotinu marketinških stručnjaka i predstavnika hrvatskih kompanija te je, među ostalim, pokazalo kako polovina ispitanih ima jasno postavljenu strategiju digitalnog marketinga i među njima većina, 85 posto, prati metrike digitalnog marketinga.
Uz sve veći broj tehnoloških rješenja koja se koriste kao alati, marketingaši uviđaju da tehnologija postaje jedna od važnijih komponenti ukupne strategije što marketing svrstava u sam vrh digitalne evolucije.