“Zaista smo ponosni što smo nakon lansiranja Kulin proizvoda na bh. tržište i veoma pozitivnih reakcija kupaca, naše proizvode predstavili i na tržištu EU. Ovaj sajam od izuzetnog je značaja za industriju prehrane, jer osim što okuplja vodeće proizvođače hrane iz cijelog svijeta, pruža mnogobrojne mogućnosti za unaprjeđenje saradnje, ostvarivanje konaktata i pronalazak potencijalnih partnera. U tom smislu, već postoji znatan interes za izvoz Kulin džemova i sokova na tržišta EU, ali i SAD i Azije” – istakao je kazao je Benjamin Vukotić, direktor prodaje i marketinga Zeraa grupe.
Novi brend Kulin predstavljen je u sklopu zajedničke delegacije bh. kompanija, a u organizaciji Vanjskotrgovinske komore Bosne i Hercegovine.
Glavne teme ovogodišnjeg sajma bile su održivost, te njegov utjecaj na inovacije i degradaciju brenda i koji su to drugi veliki trendovi koje možemo očekivati u budućnosti. Prema ocjenama organizatora broj posjetilaca ovogodišnje Anuge premašio je rekord od 160.000 posjetilaca.