Do sada je preuređeno ukupno pet poslovnica Banke, od čega četiri u Sarajevu i jedna u Mostaru, a u narednom periodu planirano je renoviranje dodatnih poslovnica u ovim gradovima, te u Banjoj Luci, Bihaću, Zenici i Tuzli. U sklopu renoviranih poslovnica klijentima su na raspolaganju tableti putem kojih je moguće on-line aplicirati za proizvode i usluge banke. Također, jednostavnim skeniranjem QR koda klijenti mogu preuzeti brošure o proizvodima Raiffeisen banke u digitalnom formatu. U ovim poslovnicama su 24 sata dostupni Cash-point bankomati za uplatu i isplatu novca.
„Govoriti o 21. vijeku, a ne spomenuti digitalizaciju je danas gotovo nemoguće. Riječ je o savremenom trendu koji značajno utječe i na bankarski sektor, te za nas predstavlja izazov na koji nastojimo spremno odgovoriti ispunjavajući očekivanja naših klijenata. Stoga smo ove godine pokrenuli proces preuređenja 11 poslovnica unutar naše mreže u Bosni i Hercegovini kako bi iste prilagodili digitalnim trendovima te učinili usluge banke lakše dostupnima. Dodatno, kako bismo korisnicima naših usluga pružili adekvatnu podršku, u proteklom periodu smo omogućili poslovanje i komunikaciju s bankom putem Bankarstva na Viberu, ali i online apliciranje za kredite i kartice“, izjavio je Karlheinz Dobnigg, predsjednik Uprave Raiffeisen banke.
Raiffeisen banka je dobitnik nagrade „Najbolja digitalna banka u BiH za 2017.“ koju joj je dodijelio renomirani magazin Global Finance, a koja dodatno potvrđuje da je Banka na pravom putu kada je riječ o prilagođavanju poslovanja eri digitalizacije.