Wizz Air predstavlja novu inovativnu uslugu – Fare Lock

Štedljivi putnici mogu sačuvati najbolju cijenu na 48 sati

793

Wizz Air, najveća low-cost aviokompanija u regionu centralne i istočne Evrope, danas najavljuje novu uslugu za svoje putnike – Fare Lock, koja omogućava putnicima da sačuvaju cijenu za izabrani let zajedno sa svim što ona obuhvata i to na period od 48 sati.

Wizz Air konstantno radi na poboljšanju putničkog iskustva, tako da će od danas predstaviti jedinstvenu mogućnost koja će na najbolji način zadovoljiti zahtevne potrebe WIZZ-ovih putnika, koji žele za sebe da osiguraju najpovoljniju cijenu.

Šta je Wizz-ova “Fare Lock” usluga?

  • Fare Lock je inovativna usluga koja daje WIZZ-ovim putnicima mogućnost da sačuvaju izabranu cijenu karte na period od 48 sati uz doplatu od 6 KM po segmentu (let) po putniku.
  • Fare Lock usluga je dostupna za rezervacije napravljene najmanje 7 dana prije planiranog leta, ili prije prvog leta u slučaju da se radi o povratnom putovanju.
  • Fare Lock opcija je dostupna preko stranice wizzair.com i može se primjeniti na sve rezervacije za putovanja u jednom smjeru kao i za povratna putovanja i to za više putnika. Izabrani letovi, imena i broj putnika ne mogu se mijenjati u slučaju da se sačuva izabrana tarifa i uslovi i plati nadoknada za Fare Lock uslugu.
  • Kako bi zavšili (zatvorili) svoju rezervaciju po osiguranoj cijeni uz pomoć Fare Lock usluge, WIZZ-ovi putnici treba da uplate pun iznos tarife kreditnom karticom ili kreditom sa svog MyWIZZ naloga u roku od 48 sati preko My Bookings.
  • Ako se rezervacija ne zatvori u roku od 48 sati od aktivacije Fare Lock usluge, sačuvana tarifa će automatski prestati da važi.

Velike prednosti Wizz-ove Fare Lock usluge

  • Štedljivi putnici WIZZ-a mogu sada jednostavno da osiguraju najnižu cijenu za letove WIZZ-a dok u potpunosti ne isplaniraju svoj odmor.
  • Rezervisana mjesta uz sačuvanu Fare Lock cijenu ne mogu biti prodata drugome i cijena ne može biti promjenjena u periodu od 48 sati.
  • Fare Lock ima fiksnu cijenu bez obzira na let i period iz izabranog paketa.

George Michalopoulos, komercijalni direktor Wizz Air-a je izjavio: “Wizz Air je još jednom dokazao svoju posvećenost iznalaženju inovativnih rješenja kako bi poboljšao putovanje svojih putnika. Nova usluga koju danas pokrećemo je sjajna alatka koja eliminiše stres tokom procesa rezervacija i daje putnicima rok od 48 sati da obave svoju kupovinu. Uz nedavno objavljene novosti u vezi sa povećanjem količine besplatnog ručnog prtljaga, ostajemo usmereni ka pronalaženju najboljih rješenja kojima bismo odgovorili na potrebe naših putnika”.

IZVORBusiness Magazine
PODIJELI

OSTAVITI ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here